تاریخ انتشار : شنبه 30 مهر 1401 - 17:07
1376 بازدید
کد خبر : 2227

رئیس جدید دانشگاه آزاد بهبهان منصوب شد

رئیس جدید دانشگاه آزاد بهبهان منصوب شد

در مراسمی با حضور علی افروس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، آیت‌الله قدرت‌‌الله ناصری امام جمعه بهبهان و جمعی از مسؤلان استانی و شهرستان بهبهان از خدمات یکساله سجاد طیبی رئیس قدیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان تجلیل و اردوان نجفی به عنوان رئیس جدید این واحد دانشگاهی معرفی شد. افروس در این مراسم،

در مراسمی با حضور علی افروس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، آیت‌الله قدرت‌‌الله ناصری امام جمعه بهبهان و جمعی از مسؤلان استانی و شهرستان بهبهان از خدمات یکساله سجاد طیبی رئیس قدیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان تجلیل و اردوان نجفی به عنوان رئیس جدید این واحد دانشگاهی معرفی شد.

افروس در این مراسم، راه‌اندازی دانشکده‌های مهارت محور را مهم‌ترین برنامه دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تربیت نیرو‌های خلاق و ماهر همتراز با نیاز جامعه عنوان کرد. وی افزود: تحول در روش‌های یاددهی و یادگیری، یکپارچگی و وحدت در مدیریت منابع انسانی و تقویت و تعمیق ارتباط با خانواده‌ها از مهم‌ترین استراتژی‌های مدنظر دانشگاه آزاد اسلامی در سال جدید است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با بیان گزارشی از عملکرد ۱۰ ماهه گذشته استان خوزستان بر رشد درآمد‌های غیر شهریه‌ای واحد‌های استان در بخش‌های مختلف از عزم جدی بر تحقق بخشی سند چشم انداز برنامه توسعه استان تأکید کرد.
ناصری هم تأکید کرد که دانشگاه‌های سراسر کشور و به‌خصوص دانشگاه آزاد اسلامی باید پرچمداران جهاد تبین باشند.

امام جمعه بهبهان، عالم به زمان بودن مردم و به‌خصوص قشر دانشجو را مهم‌ترین عامل خنثی سازی توطئه‌های دشمن علیه نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: تشخیص صیحح حق از باطل و عدم پیروی از برنامه‌ها و نقشه‌های دشمن همرا ه با اطاعت از، ولی فقیه زمانه باعث رستگاری انسان و جلوگیری از لغزش و گرفتارشدن در توطئه دشمنان خواهد شد و در این امر مهم با حضور و نقش آفرینی انقلابی جوانان و دانشجویان بسیار مهم و راهگشا خواهد بود.
اردوان نجفی عضویت هیئت علمی گروه علوم پایه واحد بهبهان و معاونت علمی و فناوری و معاونت توسعه و منابع این دانشگاه را در کارنامه کاری خود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122