تاریخ انتشار : جمعه 13 اسفند 1400 - 17:38
1692 بازدید
کد خبر : 222

رایزنی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با استاندار بوشهر+جزئیات

رایزنی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با استاندار بوشهر+جزئیات

آفتاب زاگرس،سید علی احمدزاده در ادامه برنامه‌های خود در سفر کاری روز گذشته به شهرستان گچساران از مجتمع فرهنگی شهر دوگنندان بازدید کرد.عملیات ساخت مجتمع فرهنگی گچساران در سال ۹۶ آغاز شد و هم‌اکنون پروژه با پیشرفت بیش از ۶۰ درصد با کمبود اعتبار مواجه است.استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: پروژه فرهنگی

آفتاب زاگرس،سید علی احمدزاده در ادامه برنامه‌های خود در سفر کاری روز گذشته به شهرستان گچساران از مجتمع فرهنگی شهر دوگنندان بازدید کرد.عملیات ساخت مجتمع فرهنگی گچساران در سال ۹۶ آغاز شد و هم‌اکنون پروژه با پیشرفت بیش از ۶۰ درصد با کمبود اعتبار مواجه است.استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: پروژه فرهنگی برای شهرستان گچساران لازم است و روزی که کلنگ پروژه به زمین زده شد باید به فکر تامین اعتبار بودند.

احمدزاده با بیان اینکه برای تکمیل پروژه ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، افزود: امسال یک میلیارد برای پروژه در نظر گرفته شده با این روند پروژه ۴۰ سال دیگر تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد که زیبنده استان نیست، لذا باید به فکر تامین اعتبار از محل دیگری باشیم.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پاسخگو نبودن اعتبارات استانی و تخصیص کم اعتبارات نفت گفت: سهم استان از اعتبارات سه درصد نفت ۱۸۰ میلیارد تومان است که تاکنون ۳۰ میلیارد آن به استان اختصاص داده شده که سهم شهرستان گچساران ۱۵ میلیارد تومان است که باید به پروژه‌های مختلف تزریق شود.

استاندار با اشاره به اینکه پروژه نباید تعطیل شود از روند فعلی مجتمع فرهنگی یاسوج ابزار نارضایتی کرد.

در ادامه پروژه احداث استخر شنای بانوان با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی مورد بازدید مسئولان استانی قرار گرفت. این پروژه که برای تکمیل به ۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد هم‌اکنون تعطیل است، استاندار خواستار فعال شدن این پروژه شد و بر تلاش بر تامین اعتبار مورد نیاز تاکید کرد.

بازدید از پروژه کمربندی گچساران و گچساران به باباکلان دیگر پروژه های بودند که دکتر احمدزاده از آنها بازدید کرد.

قطعه اول جاده گچساران_ بابا کلان به طول ۵ کیلومتر به بهره‌برداری رسیده و در حال حاضر قطعه دوم به طول ۱۰ کیلومتر و ۶۰ درصد پیشرفت در حال انجام است.قطعه سوم این پروژه ۵ کیلومتر است که ۸۵ درصد عملیات خاکبرداری انجام شده و طبق وعده پیمانکار اوایل مرداد ماه ۱۴۰۱ آماده بهره‌برداری است.

بازدید از جاده ملی گچساران به گناوه آخرین برنامه استاندار در سفر به گچساران بود. ۵ کیلومتر این جاده در استان بوشهر است که منابع طبیعی بوشهر مانع ادامه کار شده است.

دکتر احمدزاده در گفت‌وگوی تلفنی با استاندار بوشهر با اشاره به اهمیت جاده ملی گچساران به گناوه با بیان اینکه پروژه نباید تعطیل شود خواستار همکاری مسئولان استان بوشهر برای اتمام این پروژه شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122