تاریخ انتشار : یکشنبه 25 اردیبهشت 1401 - 6:59
3109 بازدید
کد خبر : 1184

سجاد حصاری پور معلم نمونه استانی کهگیلویه و بویراحمد+سوابق ورزومه

سجاد حصاری پور معلم نمونه استانی کهگیلویه و بویراحمد+سوابق ورزومه

آفتاب زاگرس،سجاد حصاری پور دبیر فیزیک معلم‌نمونه استانی و راهیابی به مرحله کشوری از شهرستان بهمئی پیامی برای سایت خبری تحلیلی آفتاب زاگرس ارسال کرده است که عیناً منتشر می شود. ،*_به نام نامی الله_* جایگاه و منزلت معلم در قرآن : معلمی در قرآن به عنوان جلوه‏ای از قدرت لا یزال الهی، نخست ویژه

آفتاب زاگرس،سجاد حصاری پور دبیر فیزیک معلم‌نمونه استانی و راهیابی به مرحله کشوری از شهرستان بهمئی پیامی برای سایت خبری تحلیلی آفتاب زاگرس ارسال کرده است که عیناً منتشر می شود.
،*_به نام نامی الله_*
جایگاه و منزلت معلم در قرآن :
معلمی در قرآن به عنوان جلوه‏ای از قدرت لا یزال الهی، نخست ویژه ذات مقدس خداوند تبارک و تعالی دانسته شده است و در نخستین آیات قرآن که بر قلب مبارک پیغمبر اکرم (ص) نازل شد، به این هنر خداوند اشاره شده است
این که گفته میشود معلّم کار انبیا را میکند، برویم در عمق این حرف؛ این حرف یعنی چه؟ یُزَکّیهِم وَ یُعَلِّمُهُمُ الکِتبَ وَ الحِکمَه؛ کار انبیا این است؛ کار انبیا نجات بشریّت است و ایجاد یک جامعه‌ی انسانیِ برتر و والاتر است، «معلّم، شاغلِ شغل انبیا است.

*مقام معظم رهبری*
اهمیت هر کاری را باید با نقش و ارزش آن سنجید. اهمیت کار تعلیم و تربیت و معلمی به اندازه ای است که ساختن و هدایت یک فرد مساوی زنده کردن همه افراد جامعه است.

*رزومه*

فارغ التحصیل ممتاز دانشگاه ملی کردستان ( سنندج) در رشته دبیری فیزیک
ورودی ممتاز رشته فیزیک بنیادی دانشگاه اصفهان در مقطع کارشناسی ارشد در سال ۹۰ – ۹۱
رتبه اول فارغ التحصیلان رشته فیزیک هسته ای دانشگاه شیراز در مقطع کارشناسی ارشد در سال تحصیلی ۹۵-۹۶
عضو انجمن فیزیک ایران
عضو انجمن فیزیک هسته ای ایران
پژوهشگر برتر فیزیک هسته ای
عضو انجمن نانوفناوری ایران
پژوهشگر برتر فیزیک استانی در سال ۱۳۹۹-۱۴۰۰
معلم نمونه شهرستانی در سال ۹۸-۹۹
معلم نمونه استانی در سال ۱۴۰۰-۱۴۰۱
راهیابی به مرحله ی کشوری معلمان نمونه کشوری در سال ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱
دارای ۵ مقاله علمی پژوهشی در حوزه فیزیک هسته ای و فناوری نانو
دبیر درس فیزیک در شهرستانهای استان کهگیلیویه و بویراحمد، فارس
مدرس شهرستانی کارگاه های تولید محتوای آموزشی و دانش افزایی در رشته فیزیک
عرض ادب دارم خدمت سروران گرامی در راس مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان جناب آقای *حاج عزت خواه، رئیس اداره ضمن خدمت جناب آقای بهزادی اصل، مدیریت محترم آموزش و پرورش شهرستان بهمئی جناب اقای حاج مویدی و تشکر فراوان از جناب آقای فهیمی کارشناس فعال حوزه آموزش، رابط پژوهی استان، ومسئول روابط عمومی و از داوران قانونمند اداری که همکاری لازم جهت هماهنگی های صورت گرفته در دیدار *اینجانب بعنوان معلم نمونه استانی از شهرستان بهمئی و حضور در مرحله کشوری معلمین نمونه، با رئیس مجلس شورای اسلامی دکتر قالیباف، وزیر آموزش و پرورش دکتر نوری و معاونین ایشان و دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت الله خامنه ای را پیگیری و سعادت زیارت نصیب این حقیر گردید را کمال تشکر و قدردارنی را دارم.
اینجانب از نزدیک صحبت هایی با وزیر محترم آموزش و پرورش معاونین و مدیر کل های وزارتی درباره نظام تعلیم وتربیت و پیگیری مطالبات فرهنگیان را داشته ام.و بر این باورم که با پیگیری های وزیر محترم آموزش وپرورش که از جانبازان جنگ تحملی و وزیری جهادی میباشد در آینده نه چندان دور فرهنگیان به قله ای که لایق آن هستند برسند. انشاء الله که خداوند عمری عطا کند و خدمت به فرزندان این مرز وبوم را جهت ارتقاء آموزش سرلوحه کار خود قرار دهیم.
خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خوشنود باشی وما رستگار

با تشکر
سجاد حصاری پور دبیر فیزیک شهرستان بهمئی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122