تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مرداد 1402 - 19:22
433 بازدید
کد خبر : 3919

سید محمد موحد کاندیدای حوزه کهگیلویه بزرگ شد

سید محمد موحد کاندیدای حوزه کهگیلویه بزرگ شد

آفتاب زاگرس؛حجت‌الاسلام سید محمد موحد نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی داوطلب انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده شد. به گزارش آفتاب زاگرس، در حوزه انتخابیه کهگیلویه بهمئی؛ چرام و لنده خبرها مبنی بر این است که حجت الاسلام محمد موحد نماینده ۶ دوره مجلس شورای اسلامی خود را برای حضور

آفتاب زاگرس؛حجت‌الاسلام سید محمد موحد نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی داوطلب انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده شد.
به گزارش آفتاب زاگرس، در حوزه انتخابیه کهگیلویه بهمئی؛ چرام و لنده خبرها مبنی بر این است که حجت الاسلام محمد موحد نماینده ۶ دوره مجلس شورای اسلامی خود را برای حضور در انتخابات آماده کرده و پیش ثبت نام را انجام داده است.
حجت الاسلام موحد نماینده ۶ دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه‌های مختلف انتخاباتی از جمله حوزه انتخابیه گچساران و کهگیلویه؛ حوزه انتخابیه بهبهان و حوزه انتخابیه کهگیلویه بهمئی چرام و لنده بوده و یکی از پرسابقه‌ ترین نمایندگان مجلس شورای اسلامی در همه ادوار به شمار می‌رود.
محمد موحد پیش ثبت نام خود را برای حضور قدرتمند در انتخابات در حوزه کهگیلویه بزرگ انجام داد تا ضمن پایان دادن به تمامی شایعه ها، بخت خود را برای یک دوره دیگر بیازماید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122