تاریخ انتشار : دوشنبه 23 بهمن 1402 - 16:40
243 بازدید
کد خبر : 5279

شروع “دلاویز” با حمله به ” تاجگردون” /مردم دیگر فریب دو قطبی‌های بویراحمد، باوی را نمی خورند/بیش از این خودت را در مقابل مردم قرار نده/عین عدالت بود هر اتفاقی افتاد [رد اعتبارنامه تاجگردون]

شروع “دلاویز” با حمله به ” تاجگردون” /مردم دیگر فریب دو قطبی‌های بویراحمد، باوی را نمی خورند/بیش از این خودت را در مقابل مردم قرار نده/عین عدالت بود هر اتفاقی افتاد [رد اعتبارنامه تاجگردون]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب زاگرس،در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ساسان دلاویز شروع انتخاباتی خود را رقم زد. ساسان دلاویز اصولگرا است. او در گفت‌وگوی کوتاهی گفت: جریانی که من دنبال می‌کنم، جریان شایستگان و نخبگان است و ما باید این جریان را جایگزین ناکارآمدی، حذف نخبگان و بی‌صداقتی و… کنیم. ساسان دلاویز ۱۹

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب زاگرس،در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ساسان دلاویز شروع انتخاباتی خود را رقم زد. ساسان دلاویز اصولگرا است. او در گفت‌وگوی کوتاهی گفت: جریانی که من دنبال می‌کنم، جریان شایستگان و نخبگان است و ما باید این جریان را جایگزین ناکارآمدی، حذف نخبگان و بی‌صداقتی و… کنیم.

ساسان دلاویز ۱۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ توانست تاییدصلاحیت خود را از شورای نگهبان دریافت کند. او دیروز ۲۲ بهمن ماه در منطقه گشین با مردم دیدار کرد و پس از آن در شهر باشت مورد استقبال هواداران خود قرار گرفت و در مراسمی سخنرانی کرد. ساسان دلاویز مسئولیت‌های متعددی در سطح ملی داشت او این پتانسیل را دارد که کاندیدای نهایی اصولگرایان و جریان منتقد تاجگردون باشد. دلاویز سخنور و دارای انرژی و توان جوانی است.
دلاویز در این مراسم انتقادی تندی از تاجگردون کرد. دلایل و نیت ساسان دلاویز از این انتقادات مشخص نیست.

 

 

 

 

 

 

 

دلاویز در بخشی از سخنان خود گفت: من فرزند ظفر دلاویز با سلاح ایمان، اعتقاد و قرآن به رقابت با فرزند ظفر با… خواهم رفت.
دلاویز گفت: بیش از این خودت را در مقابل مردم قرار نده، بیش از این عزتت را خدشه‌دار نکند. فقط می‌گفت به من ظلم شده است. عین عدالت بود هر اتفاقی افتاد. متأسف بودم وقتی برنامه‌های انتخاباتی رقیب را دنبال می‌کردم، در هیچ صحبتی ندیدم حتی یک برنامه ارائه بدهد، فقط و فقط مدعی بود که به ما ظلم شده است. اما هر چیزی در مورد او اتفاق افتاده حق و عدالت بوده است [رد اعتبارنامه تاجگردون].

این نامزد انتخابات مجلس گفت: مردم دیگر فریب دو قطبی‌های بویراحمد، باوی، ایل قشقایی و باوی را نمی‌خورند. باید بگویم برای اولین بار ائتلاف بویراحمد، باوی و قشقایی رسیده است. درختی که ۸ سال میوه نداد دیگر هیچ وقت ثمر نخواهد داد.
دلاویز افزود: اینکه اعلام کرده‌اند کار تمام است. به قول برادر عزیزم، به‌جان خودم شدنی نیست.
وی گفت: دونده‌ای را آورده‌اند که رقیبش ۷۰۰ متر رفته، حالا به او می‌گویند؛ بدوید. اما به‌فضل خداوند لحظه آخر هم که شده پیروزی از آن ما است.
ساسان دلاویز از ارتباط خوب خود با جریان‌های سیاسی اصولگرا و اصلاح‌طلب در سطح کشور سخن گفت و بیان کرد: من یک انقلابی اجرایی هستم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122