تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1402 - 17:35
171 بازدید
کد خبر : 5204

ششمین مجمع سلامت شهرستان بهمئی برگزار شد+تصاویر

ششمین مجمع سلامت شهرستان بهمئی برگزار شد+تصاویر

آفتاب زاگرس؛ششمین مجمع سلامت شهرستان بهمئی برگزار شد . این مراسم در سالن اجتماعات شبکه بهداشت بهمئی برگزار شد در ابتدای این جچلسه مدیر شبکه بهداشت و درمان بهمئی ضمن عرض خیرمقدم به اعضا به ارائه گزارشی ددر حوزه خود پرداخت دکتر طاهری گفت: ۷۵ درصد کارها در حوزه درمان و سلامت بین بخشی و

آفتاب زاگرس؛ششمین مجمع سلامت شهرستان بهمئی برگزار شد . این مراسم در سالن اجتماعات شبکه بهداشت بهمئی برگزار شد در ابتدای این جچلسه مدیر شبکه بهداشت و درمان بهمئی ضمن عرض خیرمقدم به اعضا به ارائه گزارشی ددر حوزه خود پرداخت دکتر طاهری گفت: ۷۵ درصد کارها در حوزه درمان و سلامت بین بخشی و تنها ۲۵ درصد در ید و اختیالر حوزه بهداشت و درمان است. وی خواستار تعامل و همکاری همه ادرات و نهاد ها مردم سازمان های مردم نهاد و اصحاب رسانه در همکاری با شبکه بهداشت شد .دکتر طاهری در ادامه به ارائه گزارشی در حوزه کاری خود پرداخت.

دبیرکارگروه سلامت و امنیت غذایی کهگیلویه بویراحمد گفت: نرخ باروری در شهرستان بهمئی نسبت به یقیه شهرستان ها مقام اول را دارد . حسن هدایت نیا افزود : خانواده های در بحث فرزند اوری نیاز به اموزش و اطلاع رسانی دارند وی در ادامه با اینکه ۵ میلیون نازا در سطح کشور وجود دارد که نیازمند این است تحت پوشش بیمه سلامت قرار بگیرند زیرا هزینه ناباروی و نازایی بسیار گران و سنگین است .

دبیرکارگروه سلامت از سیاسی کاری در حوزه سلامت انتقاد کرد و از سیاسیون خواست که دست از سر سلامت و درمان استان بردارند .
هدایت نیا در ادامه درباره حوزه اسیب های اجتماعی و سایر ادارات و نهاها به ایراد پاره ای از مشکلات این حوزه ها پرداخت و خواستار تعامل ادارات برای کاهش و حل این مشکلات شد .

در پایان اعضا مجمع بیانیه سلامت را امضا کردند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122