تاریخ انتشار : جمعه 4 اسفند 1402 - 3:41
144 بازدید
کد خبر : 5452

شگرد تاجگردون با عواطف مردم با رمز “مظلوم نمایی”/فرافکنی به اسم قوم لر و زاگرس/جناب تاجگردون کدام زاگرس نشین را حمایت کردی؟

شگرد تاجگردون با عواطف مردم با رمز “مظلوم نمایی”/فرافکنی به اسم قوم لر و زاگرس/جناب تاجگردون کدام زاگرس نشین را حمایت کردی؟

به گزارش آفتاب زاگرس،اولین نطق انتخاباتی غلامرضا تاجگردون در چمن سرابننیز با حضور تعداد کمی از  مردم گچساران و چهره های سیاسی برگزار شد. تاجگردون در بخشی از نطق انتخاباتی خود گفت:من قربانی کسی نشدم نگویید تاجگردون اگر به اطرافش توجه میکرد بهتر بود،مردم به من رای دادند ،من قربانی افکارم ،اعتقادات ،التزامم شدم ،شما

به گزارش آفتاب زاگرس،اولین نطق انتخاباتی غلامرضا تاجگردون در چمن سرابننیز با حضور تعداد کمی از  مردم گچساران و چهره های سیاسی برگزار شد.

تاجگردون در بخشی از نطق انتخاباتی خود گفت:من قربانی کسی نشدم نگویید تاجگردون اگر به اطرافش توجه میکرد بهتر بود،مردم به من رای دادند ،من قربانی افکارم ،اعتقادات ،التزامم شدم ،شما قربانی مردی شدید که حاضر نشد وجدانش را به خاطر رای و حضورش بفروشد،من قربانی نخبگانی از قوم ظالم لر شدم که بعد از من سیصد چهارصد نخبه قوم لر زاگرس نشین در این کشور ذبح کردند یک نفر هم صداش در نیامد.
_جالب است کسانی که قربانی آن نوع نگاه شدند کسانی که یاری و کمکشان بودند امروزه به دست کسانی به مسلخی می روند آخرین تیر را بر قلب شأن بزنند ولی هنوز نمی دانند جریان چیست.

از زمان رد اعتبار نامه وی توسط مجلس انقلابی تاجگردون شروع به مظلوم نمایی کرد گویی مظلوم نمایی شگرد انتخاباتی ایشان شده است تا از این طریق با عواطف مردم بازی کند.

یکی از ادعاهای تاجگردون در زمان رد اعتبار نامه اش  آن بود  که می‌گفت معترضان به اعتبارنامۀ وی، لُرستیز هستند که از باطن نادرست است و از دروغ بودن این حرف همین بس که بسیاری از کسانی که مخالف تاجگردون هستند، جزو لرهای غیور بوده و حتی خواستار آن هستند که در مخالفت با تاجگردون در صحن علنی مجلس حرف بزنند.

خوب است جناب تاجگردون به سوالات افکار عمومی پیرامون رشد فرزندان زاگرس پاسخ دهد که وی چه شخصی را رشد داده؟

کدام زاگرس نشین توسط تاجگردون صاحب پست و مقام در سطح ملی شد؟

وقتی ایشان در کمیسیون برنامه و بودجه بود چقدر توانست به مناطق محروم زاگرس کمک نمایید؟

حضرتعالی وقتی در قدرت بوده اید بارها توسط فرزندان توانمند،مستعد،پاک دست و مدیر زاگرس بعلت حمایت نکردن مورد سرزنش قرار گرفته ای.

آیا بهتر نیست بجای سوء استفاده از نام لر و قوم زاگرس به ارایه برنامه های انتخابانی خویش بپردازی! مخالفین تاجگردون بارها وی را به جنجال سازی و فرافکنی متهم کرده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122