تاریخ انتشار : شنبه 10 اردیبهشت 1401 - 5:34
958 بازدید
کد خبر : 977

عیدی ویژه مخابرات در عید سعید فطر/یک هفته رویایی با بسته های ترافیکی اینترنت

عیدی ویژه مخابرات در عید سعید فطر/یک هفته رویایی با بسته های ترافیکی اینترنت

عیدی ویژه مخابرات در عیدسعید فطر /یک هفته رویایی با بسته های ترافیکی اینترنت همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر شرکت مخابرات ایران به منظور تحقق مشتری مداری و گرامیداشت این ایام فرخنده ،فروش بسته های اینترنت مخابرات ایران شامل ۵ بسته ترافیکی را آغاز می‌کند. به گزارش …….؛ محمدرضا بیدخام مدیرکل ارتباطات و امور

عیدی ویژه مخابرات در عیدسعید فطر /یک هفته رویایی با بسته های ترافیکی اینترنت

همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر شرکت مخابرات ایران به منظور تحقق مشتری مداری و گرامیداشت این ایام فرخنده ،فروش بسته های اینترنت مخابرات ایران شامل ۵ بسته ترافیکی را آغاز می‌کند.
به گزارش …….؛ محمدرضا بیدخام مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت :فروش بسته های ترافیک اینترنت مخابرات ایران با عنوان “بسته های عیدفطر” به صورت زماندار و با تخفیف ویژه به مدت ۷ روز از بامداد روزشنبه ۱۰ اردیبهشت تا پایان روز جمعه ۱۶ اردیبهشت ماه به تمام مشتریان اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران ارائه می شود.
محمدرضا بید خام در ادامه گفت : تمام مشتریان مخابرات ایران می توانند بسته های مورد علاقه خود را در این ایام با تخفیف ویژه خریداری و از آن بهره‌مند شوند.
بید خام افزود :هر مشتری در طول طرح می تواند نسبت به خرید هر یک از بسته ها اقدام و تا پایان قرارداد سرویس و یا پایان مهلت مصرف زمانی امکان مصرف برای ایشان وجود دارد .
مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در پایان گفت بسته های اینترنت مخابرات به عنوان “بسته های عید فطر” به شرح زیر قابل خریداری و استفاده برای مشتریان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122