تاریخ انتشار : شنبه 27 فروردین 1401 - 9:44
1297 بازدید
کد خبر : 867

غرق جوان ۲۶ساله اهل شهرستان بهمئی

غرق جوان ۲۶ساله اهل شهرستان بهمئی

آفتاب زاگرس،رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از فوت یک جوان ۲۶ ساله در رودخانه روستای بیدزرد بخش ممبی شهرستان بهمئی خبر داد. به گزارش الیمانیوز جهانبخش وحدت نژاد اظهار کرد: فرد غرق شده از عشایر منطقه ممبی بوده که در حال کوچ به سمت ماغر شهرستان بهمئی بودند. وی افزود: به محض اعلام

آفتاب زاگرس،رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از فوت یک جوان ۲۶ ساله در رودخانه روستای بیدزرد بخش ممبی شهرستان بهمئی خبر داد.
به گزارش الیمانیوز جهانبخش وحدت نژاد اظهار کرد: فرد غرق شده از عشایر منطقه ممبی بوده که در حال کوچ به سمت ماغر شهرستان بهمئی بودند.

وی افزود: به محض اعلام خبر به مرکز پیام شهرستان کهگیلویه در ساعت ۱۸:۳۸ پایگاه اورژانس ۱۱۵ ماغر به محل حادثه اعزام شد که پس از حدود ۴ کیلومتر پیاده‌روی به محل رسیدند.

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بعد از حدود ۲ ساعت پیکر بی جان فرد غرق شده توسط افراد محلی از رودخانه بیرون آورده شد و به علت طولانی بودن زمان زیرآب ماندن ایشان عملیات احیا بی نتیجه مانده و فوت نمودند.

وحدت نژاد بیان کرد: از ابتدای سال جاری این سومین غرق شدگی در شهرستان بهمئی هست.

لازم به ذکر است که در روز ۱۳ فروردین ماه امسال نیز دو دختر در اثر غرق شدگی در بهمئی فوت کردند و این سومین فوت ناشی از غرق شدگی در بهمئی در یک ماه اخیر اتفاق افتاد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122