تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 اسفند 1402 - 1:28
111 بازدید
کد خبر : 5410

فشار از پایین به” نبوی” چانه زنی از بالا به “خاتمی”

فشار از پایین به” نبوی” چانه زنی از بالا به “خاتمی”

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افتاب زاگرس،بخشی از اصلاح طلبان که بدلیل اعتراض به شمایل و روح انتخابات پیش رو روی خوشی به آن نشان نداده‌اند، این روزها در حال پررنگ کردن مرزبندی خود با بخشی از اصلاح طلبان هستند که در مورد انتخابات موضع تحریمی نداشته‌اند؛ ازجمله با سیدمحمد خاتمی و بهزاد نبوی. بهزاد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افتاب زاگرس،بخشی از اصلاح طلبان که بدلیل اعتراض به شمایل و روح انتخابات پیش رو روی خوشی به آن نشان نداده‌اند، این روزها در حال پررنگ کردن مرزبندی خود با بخشی از اصلاح طلبان هستند که در مورد انتخابات موضع تحریمی نداشته‌اند؛ ازجمله با سیدمحمد خاتمی و بهزاد نبوی.

بهزاد نبوی، که تا اوایل سال رئیس جبهه اصلاحات بود، با مواضعی میانه‌رو، مورد انتقاد این بخش قرار دارد.

دو قطبی در مواجهه با انتخابات پیش رو در جریان اصلاحات پررنگ شده است و بخشی از این جریان به صراحت از شرکت در فرصت حداقلی این انتخابات هم می‌خواهد استفاده کند. آنها در ماه‌های اخیر در حال ائتلاف با جریان اعتدال به رهبری حسن روحانی و جریان علی لاریجانی است.

به‌نظر نمی‌رسد که خاتمی در انتخابات پیش رو در حمایت یکی از دو قطبی شکل گرفته موضع بگیرد. او در دو انتخابات ۱۳۹۸ و ۱۴۰۰ هم موضعی میانه گرفت.

با این حال حامیان جریان پایداری در روزهای اخیر در حال فشار رسانه‌ای بر خاتمی هستند تا موضع خود را بین این دو گزینه ابراز کند؛ یا از شرکت در انتخابات دفاع کند یا راه خود را جدا کند و موضع تحریم بگیرد. آنها ضمنا در تلاشند تا دوقطبی پیش آمده را جدی‌تر از آنچه هست نشان دهند.

مخالفین حضور رسمی در انتخابات در میان جریان اصلاحات هم در حال کشمکش با خاتمی هستند تا به اصطلاح تکلیف خود را مشخص کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122