تاریخ انتشار : جمعه 11 شهریور 1401 - 14:22
1817 بازدید
کد خبر : 2023

قدرشناسی به سبک دیار کهگیلویه بزرگ /حضور دوستداران بر بالین استاد لاهوتی در شیراز+تصاویر

قدرشناسی به سبک دیار کهگیلویه بزرگ /حضور دوستداران بر بالین استاد لاهوتی در شیراز+تصاویر

آفتاب زاگرس ، سید قادر لاهوتی فرهنگی و چهره سیاسی خوشنام استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل وضعیت نامساعد جسمانی در بیمارستانی در شیراز بستری شد. دکتر سید قادر لاهوتی از اساتید به نام در دیار نخبه پرور کهگیلویه بزرگ است. وی از چهره های سرشناس جریان اصلاح‌طلب در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد است.لاهوتی

آفتاب زاگرس ، سید قادر لاهوتی فرهنگی و چهره سیاسی خوشنام استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل وضعیت نامساعد جسمانی در بیمارستانی در شیراز بستری شد. دکتر سید قادر لاهوتی از اساتید به نام در دیار نخبه پرور کهگیلویه بزرگ است. وی از چهره های سرشناس جریان اصلاح‌طلب در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد است.لاهوتی به دلیل وخامت اوضاع جسمانی در بیمارستانی در شیراز بستری شده است .دکتر لاهوتی سال گذشته عمل پیوند کلیه انجام داده است.
با بستری‌شدن استاد لاهوتی بعد فاصله و دوری راه مانع از حضور دوستداران و ارادتمند استاد لاهوتی نشد و چهره های سیاسی از شهرهای مختلف دیار استان کهگیلویه و بویراحمد و از شهرهای مختلف یاسوج گچساران، دهدشت ،چرام،لنده و‌ بهمئی و سایر بخش ها و شهرها با حضور در بیمارستان محل بستری ایشان باعث قوت قلب خانواده وی شده اند و برای شفای آن دست دعا به درگاه خداوند منان دراز کرده اند.

به گزارش آفتاب زاگرس با توجه به اخبار ‌‌‌واصله حال عمومی استاد لاهوتی نسبت به چند روز پیش کمی بهتر شده است .

هیأت تحریریه سایت خبری تحلیلی آفتاب زاگرس برای این استاد دانشگاه و فرهنگی خوشنام شفای عاجل از درگاه خداوند متعال آرزومند است .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122