تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مرداد 1402 - 10:31
421 بازدید
کد خبر : 3661

مدیران برتر ادارات بهمئی معرفی شدند

مدیران برتر ادارات بهمئی معرفی شدند

آفتاب زاگرس؛ در نشست شورای اداری که با حضور فرماندار و امام جمعه ، و مدیران ادارات برگزار شده بود مدیران نمونه ۱۴۰۱ ادارات شهرستان بهمئی معرفی شدند. در این نشست مسعو د فرح بخش به عنوان مدیر نمونه شهرستانی انتخاب شد علاوه بر این آقای مجید کهزادی رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده

آفتاب زاگرس؛ در نشست شورای اداری که با حضور فرماندار و امام جمعه ، و مدیران ادارات برگزار شده بود مدیران نمونه ۱۴۰۱ ادارات شهرستان بهمئی معرفی شدند.

در این نشست مسعو د فرح بخش به عنوان مدیر نمونه شهرستانی انتخاب شد علاوه بر این آقای مجید کهزادی رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده ای ، آقای سید نصرت الله سالاری خرم رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثار گران ، آقای سید مسلم دردارنژاد رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهمئی به عنوان مدیران نمونه ادارات شهرستان بهمئی در سال ۱۴۰۱ معرفی شدند.

به گزارش آفتاب زاگرس با ورود فرح بخش به عنوان مدیر جوان و پای کار در اموزش و پرورش بهمئی شاهد تحولات چشم گیر در حوزه سخت افزاری و تجهیز و ساخت مدرسه و هم چنین در حوزه نرم افزاری هستیم. گفتنی است در مسابقات پرورشی و ورزشی نیز شهرستان رتبه های خوبی در سطح استان کسب نموده است .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122