تاریخ انتشار : یکشنبه 29 بهمن 1402 - 17:33
130 بازدید
کد خبر : 5381

مدیرکل کانون پرورش فکری و کودکان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

مدیرکل کانون پرورش فکری و کودکان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

آفتاب زاگرس؛مدیرعامل کانون پرورش فکری در حُکمی، سلیمان شهبازی را بعنوان مدیرکل کانون پرورش ‏فکری ‏کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد. حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری در حُکمی سلیمان شهبازی را به عنوان مدیرکل کانون پرورش ‏فکری ‏کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد. شهبازی دانش آموخته دکتری مشاوره

آفتاب زاگرس؛مدیرعامل کانون پرورش فکری در حُکمی، سلیمان شهبازی را بعنوان مدیرکل کانون پرورش ‏فکری ‏کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.
حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری در حُکمی سلیمان شهبازی را به عنوان مدیرکل کانون پرورش ‏فکری ‏کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

شهبازی دانش آموخته دکتری مشاوره و خانواده درمانگر می باشد که رئیس مجمع مربیان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد از جمله سوابق وی است.لازم به ذکر است پیش از این، کبری اخلاقی از مدیران دولت یازدهم از سال ۱۳۹۷ تا پانزدهم دی ماه امسال مدیریت این نهاد را برعهده داشت.

بعد از استعفای اخلاقی از این سمت،سید صادق سجادی، مسئول حراست کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد از پانزدهم دی ماه تا معرفی مدیرکل جدید بعنوان سرپرست این اداره را اداره می کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122