تاریخ انتشار : شنبه 31 تیر 1402 - 19:58
320 بازدید
کد خبر : 3645

مصوبات سفر رئیس جمهور به شهرستان بهمئی چه بود ؟

مصوبات سفر رئیس جمهور به شهرستان بهمئی چه بود ؟

آفتاب زاگرس،در سفر رئیس جمهور پروژه های مهم پتروشمی گچساران، بیمارستان بهمئی، محور پاتاوه به دهدشت، سد چمشیر، کارخانه قند یاسوج افتتاح و کلنگ سد سقاوه و میدان گازی مختار زمین زده شد. اما آنچه از نظر جامعه در این سفر مبهم است ، مصوبات دور دوم سفر است.به گفته استاندار، اعتبار بالغ بر ۱۰

آفتاب زاگرس،در سفر رئیس جمهور پروژه های مهم پتروشمی گچساران، بیمارستان بهمئی، محور پاتاوه به دهدشت، سد چمشیر، کارخانه قند یاسوج افتتاح و کلنگ سد سقاوه و میدان گازی مختار زمین زده شد.

اما آنچه از نظر جامعه در این سفر مبهم است ، مصوبات دور دوم سفر است.به گفته استاندار، اعتبار بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان برای استان مصوب شد اما روشن نیست این اعتبارات برای چه محل هایی پیش بینی شده است.از طرفی روشن نیست دقیقاً چه مقدار از اعتبارات سفر اول محقق و تخصیص داده شده است.

یکی از انتظارات افکار عمومی در شهرستان بهمئی با توجه به سخنرانی اقای رئیسی در اجتماع مردم و قول مساعدی که به این مردم خطه داده است روشن شدن مطالبات و مصوبات است تا به درستی در ادامه پیگیری و مطالبه عمومی بشود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122