تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 آذر 1402 - 8:43
321 بازدید
کد خبر : 4550

نبود اورژانس هوایی درکهگیلویه وبویراحمد باعث مرگ دختر جوان بهمئی شد

نبود اورژانس هوایی  درکهگیلویه وبویراحمد باعث مرگ دختر جوان بهمئی شد

آفتاب زاگرس؛رئیس اورژانس ۱۱۵ شهرستان بهمئی با اعلام این خبر و ابراز نگرانی افزود: حوالی ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ خبری مبنی بر زخمی شدن خانم جوانی به مرکز فوریت های اورژانس ۱۱۵ اعلام شد. علی الماسی افزود: بلافاصله نیروی های اورژانس ۱۱۵ بهمئی به محل ( منطقه صب العبور ماغر )

آفتاب زاگرس؛رئیس اورژانس ۱۱۵ شهرستان بهمئی با اعلام این خبر و ابراز نگرانی افزود: حوالی ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ خبری مبنی بر زخمی شدن خانم جوانی به مرکز فوریت های اورژانس ۱۱۵ اعلام شد.

علی الماسی افزود: بلافاصله نیروی های اورژانس ۱۱۵ بهمئی به محل ( منطقه صب العبور ماغر ) اعزام شدند تا موضوع را از نزدیک مورد برسی و کمک های امدادی را انجام بدهند.

وی خاطر نشان کرد: طبق برسی های انجام شده این خانم جوان به وسیله اسلحه از ناحیه پا زخمی شدند که به گفته خانواده ایشان اسلحه دست خودش بوده است.

رئیس اورژانس ۱۱۵ شهرستان بهمئی ادامه داد: با توجه به صب العبور بودن منطقه ، فقط بالگرد هوایی می توانست آن را در سریع ترین زمان ممکن به بیمارستان برساند ولی متاسفانه با توجه به نبود بالگرد هوایی در استان کهگیلویه و بویراحمد ، فورا رایزنی ها را برای ارسال بالگرد هوایی از استان فارس انجام دادیم اما متاسفانه استان فارس هیچگونه همکاری با ما نداشتند.

الماسی ادامه داد: نیروی های امدادی در همان ساعات اولیه به صورت پیاده با امکانات در محل حاضر شدند اما با همه تلاش آن را با پای پیاده به ماشین ۱۱۵ رسانند که بلافاصله به بیمارستان اعزام شد و اینکه با توجه به خونریزی شدید این خانم جوان و عدم رساندن وی در زمان ممکن ، متاسفانه به کما منتقل شدند و بعد از ساعاتی نیز فوت کردند.

وی با ابراز نگرانی از این وضعیت پیش آمده گفت: به این خانواده تسلیت عرض میکنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122