تاریخ انتشار : دوشنبه 19 دی 1401 - 17:18
1006 بازدید
کد خبر : 2504

نشست خبری مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بهمئی با اصحاب رسانه

نشست خبری مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بهمئی با اصحاب رسانه

آفتاب زاگرس،نشست خبری مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بهمئی با اصحاب رسانه برگزار شد . کهزادی گفت : ابتدا لازم میدانم از حضور صمیمانه شما خبرنگاران عزیز تشکر کنم و ما مدیران می بایست قدر دان زحمات شما خبرنگاران باشیم و به راستی که خبرنگاران رسالتی سنگین بر عهده دارندوی

آفتاب زاگرس،نشست خبری مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بهمئی با اصحاب رسانه برگزار شد . کهزادی گفت : ابتدا لازم میدانم از حضور صمیمانه شما خبرنگاران عزیز تشکر کنم و ما مدیران می بایست قدر دان زحمات شما خبرنگاران باشیم و به راستی که خبرنگاران رسالتی سنگین بر عهده دارندوی افزود: من از انتقاد منصفانه اصحاب رسانه و خبرنگاران استقبال میکنم و انتقاد منصفانه باعث رفع خطاها احتمالی و افزایش راندمان بالای حوزه کاری می شود. مدیر اداره راهداری بهمئی ادامه داد: از دی ماه۱۴۰۰ که به عنوان مدیر منصوب شده ام اقدامات و کارهای اساسی و تحولی خوبی در حوزه راه صورت گرفته است. کهزادی گفت : از جمله کارهای مهم انجام شده در حوزه راه را می توان به روکش آسفالت محور لیکک به بهبهان به طول ۶ کیومتر با اعتبار ۴ مییارد تومان، اسفالت جاده ملا طهماسب به طول ۱۵۰۰ متر با اعتبار ۱ نیم میلیارد تومان، اسفالت جاده بلوط حصار به طول ۳ کیلومتر با اعتبار ۳ میلیارد تومان، اسفالت محور لیکک به ماغر به طول ۳/۵ کیلومتر با اعتبار ۴/۷میلیارد تومان ،اسفالت شهرک جمعا”۱۴ کیلومتر با اعتبار ۱۳/۷ میلیارد تومان در سطح شهرستان بهمئی به سرانجام رسید.
مدیر اداره راهداری شهرستان بهمئی از تامین اعتبار۱۳ میلیارد تومانی حفاظ بتونی(نیوجرسی) برا ی محور لیکک به بهبهان نیز خبر داد و گفت ان شالله بزودی این پروژه استارت خواهد خورد .
کهزادی ادامه داد:مهمترین پروژه های فعال راه شهرستان شامل: جاده روستایی پهنوک به طول ۹ کیلومتر با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان،جاده روستایی بنه پیر به طول۱/۵ کیلومتر با العتبار ۸/۵ میلیارد تومان،جاده برم الوان به سراسیاب به طول ۴ کیلومتربا اعتبار قریب به ۱۴ میلیارد تومان،جاده سه راهی ممبی سراسیاب به سمت الهی اباد به طول ۱ کیلومتر با اعتبار ۵ میلیارد تومان،جاده پشت کوه ملاطهمالسب به طول ۱۵۰۰متر بال اعتبار ۶/۵ میلیاردتومان،جمعا”۲۴ کیلومتر و اعتبار ۴۷ میلیارد تومان در سطح شهرستان بهمئی در حال فعالیت هستند.

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان بهمئی افزود: پروژه های همچون اسفالت راه حوزه قلعه ممبی به طول ۸ کیلومتر با اعتبار ۶ میلیارد تومان به زودی اغاز خواهد شد وی هم چنین نیز از اسفالت راه من یزور به طول ۲کیلومتر با اعتبار ۲۸/۷ میلیارد تومان خبر داد.کهزادی گفت: پروژه های همچون جاده لیکک به قلات کندیده به طول۶ کیومتر با اعتبار ۵ میلیارد تومان و جاده ممبی به رود تلخ به طول ۵کیلومتر با اعتبار ۵ میلیارد تومان در حال مناقصه می باشند.
مدیر اداره راهداری بهمئی ضمن تشکر از زحمات فرماندار شهرستان بهمئی ادامه داد : با همکاری و تعامل با فرماندار و مدیر کل محترم استان در بحث راه و اسفالت و روکش ان شالله شاهد تحولات چشمگیر خوبی در سطح شهرستان بهمئی خواهیم بود.در پایان با اهدا لوح تقدیر ازخبرنگاران فعال شهرستان تجلیل شد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122