تاریخ انتشار : دوشنبه 6 تیر 1401 - 21:40
954 بازدید
کد خبر : 1557

نشست مدیر پایگاه اطلاع رسانی سمن جوانان بوشهربا نوجوانان و جوانان استان

نشست مدیر پایگاه اطلاع رسانی سمن جوانان  بوشهربا نوجوانان و جوانان استان

آفتاب زاگرس،نشست مدیر پایگاه اطلاع رسانی سمن جوانان استان بوشهر با جوانان و نوجوانان استان برگزار شد محمدرضا تنو گفت: ابتکار عملی که نسل جوان مؤمن و متخصص در سال‌های اخیر چه در عرصه‌های پیشرفت‌های علمی و فناورانه و چه در فعالیت‌های خودجوش فرهنگی رسانه‌ای از خود بروز داده‌اند، خود کارنامه‌ای قابل‌اعتماد از این نسل

آفتاب زاگرس،نشست مدیر پایگاه اطلاع رسانی سمن جوانان استان بوشهر با جوانان و نوجوانان استان برگزار شد

محمدرضا تنو گفت: ابتکار عملی که نسل جوان مؤمن و متخصص در سال‌های اخیر چه در عرصه‌های پیشرفت‌های علمی و فناورانه و چه در فعالیت‌های خودجوش فرهنگی رسانه‌ای از خود بروز داده‌اند، خود کارنامه‌ای قابل‌اعتماد از این نسل در جهت تحقق اهداف عالی انقلاب اسلامی، چه در مقطع کنونی و چه اثرات و نتایج آن در بلندمدت به نمایش گذارده است.

تنو گفت :نقش‌آفرینی جوانان در این برهه حساس تنها محدود به حضور در پست‌های مدیریتی و جایگزینی در مشاغل حکومتی نیست ؛ اکنون کشور به عزم جمعی جوانان تلاشگر در عرصه‌های گوناگون فکری، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی نیاز دارد تا با نگاه مؤمنانه و انقلابی و با رویکرد اندیشه ورزانه و دانش‌بنیان، در خصوص چارچوب‌های عبور کشور از چالش‌های کنونی چاره‌اندیشی کرده و هریک به سهم خود باری از دوش مردم بزرگوار ایران بردارند.

مدیر پایگاه اطلاع رسانی سمن جوانان استان بوشهر افزود: شناسایی ظرفیت‌های استان بوشهر ضروری است با توجه به ظرفیت بالای این استان در بخش‌های مختلف شناسایی و فعال کردن آن‌ها ضروری
است و باید از همه توانمندی‌های استان استفاده شود تا گامی در زمینه توسعه نسل نوجوانان و جوانان استان برداشته شود و تیم جوان ما در پایگاع اطلاع رسانی سمن جوانان استان بوشهر تمام توان خود را برای حمایت از جوانان موفق و مدیران جوان بوشهری به کارخواهیم بست.

وی افزود: پایگاه اطلاع رسانی سمن جوانان به شماره مجوز ۸۷۱۲۹ از وزارت ارشاد در سال ۱۳۹۹ فعالیتض خود را شروع کرد. پایگاه اطلاع رسانی سمن جوانان با تکیه نیروی جوانان متعهد و متخصص و با تاکید بر خلاقیت و نوآوری در حوزه رسانه با هدف تقویت زیرساخت های جوانگرایی در کشور شروع به فعالیت کرده است.

تنو تصریح کرد:تا کنون بیش از ۷۰ نفر از جوانان و نوجوانان توانمند و علاقه مند سراسر استان بوشهر در این پایگاه اطلاع رسانی فعالیت می‌کنند و در هر یک از شهرستان های استان بوشهر بیش از ۲۰ نفر مشغول به تولید محتوا هستند که تا این لحظه شهرستان های تنگستان، کنگان، دیر، بوشهر و دشتستان فعالیت خود را آغاز کرده اند و به زودی پایگاه خبری سمن جوانان در دیگر شهرستان ها نیز شروع به کار خواهد کرد.

محمدرضا تنو ادامه داد:ما در این پایگاه اطلاع رسانی تا به این لحظه بیش از ۵۰ جوان و نوجوان فعال و نخبه در حوزه های مختلف را که در سطح استان ناشناخته بودند را معرفی کرده ایم و قصد داریم که به زودی هر یک از این افراد را به ارگان های مربوطه معرفی نماییم جهت پیشرفت هرچه بیشتر این عزیزان ، به زودی ماهنامه سمن جوانان منتشر خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122