تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 دی 1401 - 16:55
881 بازدید
کد خبر : 2520

نشست معاونین و مربی پرورشی اموزش و پرورش با امام جمعه شهرستان بهمئی

نشست معاونین و مربی پرورشی اموزش و پرورش با امام جمعه شهرستان بهمئی

آفتاب زاگرس، نشست معاونین و مربیان و طرح امین آموزش و پرورش با امام جمعه شهرستان بهمئی برگزار شد . در ابتدای جلسه مدیر اموزش و پرورش شهرستان بهمئی ضمن عرض خیر مقدم و خوش امدگویی خدمت حضار گرامی وتبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن خود را خادم جامعه فرهنگیان شهرستان خواند.

آفتاب زاگرس، نشست معاونین و مربیان و طرح امین آموزش و پرورش با امام جمعه شهرستان بهمئی برگزار شد . در ابتدای جلسه مدیر اموزش و پرورش شهرستان بهمئی ضمن عرض خیر مقدم و خوش امدگویی خدمت حضار گرامی وتبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن خود را خادم جامعه فرهنگیان شهرستان خواند. فرح بخش گفت :از امام جمعه فهیم شهرستان انتظار داریم که به عنوان پدر معنوی و هادی برای فرهنگیان و جامعه دانش اموزان باشد. وی ادامه داد : درب مدارس شهرستان برای حضور حضرتعالی همیشه باز است و باتوجه به اسیب های اجتماعی در بین نوجوانان و جوانان و دانش اموزان دست یاری به سوی شما دراز می کنیم .مدیر اموزش و پرورش بهمئی افزود:هرچند مشغله کارهای امام جمعه محترم زیاداست اما می خواهیم یک روز در هفته به مناسبت مراسم ها و اعیاد مختلف و هم چنین به عنوان امام جماعت در مدارس حضور یابند که قطعا تالثیر گذاری بسیاری در کارهای فرهنگی و پرورشی خواهد داشت . فرح بخش ادامه داد : در بحث تجهیز نمازخانه مدارس و کتابخانه نیازمند کمک و همکاری امام جمعه محترم شهرستان هستیم . مدیر آموزش و پرورش بهمئی گفت :بحث نماز جماعت در مدارس یکی از برنامه ی روتین مدارس باشد و ما انتظار داریم که معاونین و مربیان در این زمینه اهتمام ویژه ای داشته باشند. وی به برگزاری جشن باشکوه تکلیف دانش اموزان پایه سوم و مراسم روز زن درهفته پیش رو اشاره کرد . فرح بخش افزود: ۵۰۰ نمونه تشویقی در مدارس شهرستان با اهدای جوایز داشته ایم .مدیر آموزش و پرروش بهمئی گفت: تا الان هر قولی که دادم را انجام دادم و از خداوند می خواهم که در این مسیر کمک و مدد کند تا بتوانیم به نحو احسنت به جامعه فرهنگیان و دانش اموزان خدمت کنیم .
امام جمعه شهرستان بهمئی در ادامه جلسه با حکمتی از امام علی در نهج البلاغه سخنرانی خود را آغاز کرد .حاج آقای صلواتی گفت :همانطور که در خطبه ۷۳ نهج البلاغه امام علی (ع) امده است :هرکس خودش را پیشوا و امام و رهبر مردم قرار داد می بایست اول خودش را تربیت کند تا هر موقع حرفی زد تاثیرداشته باشد و ماباید خودمان اهل عمل باشیم و تا خود انسان اهل رعایت نباشد نمی تواند کسی را تربت کند . معلم می بایست اخلاق و رفتار و عملش در مدرسه و بیرون از آن به عنوان الگو سرمش برای نوجوانان و جوانان و دانش اموزان باشد.
امام جمعه شهرستان بهمئی ادامه داد : دانش اموزان فطرت و دلی پاک دارند که آماده و پذیرا معارف اهل بیت و اسلام و قران می باشد .حاج اقای صلواتی گفت: ما درجنگ شناختی و ترکیبی که دشمنان بر علیه ما به راه انداخته اند می بایست مسلح به معارف اهل بیت و قران بود و می بایست با جهاد تبیین به مبارزه با دشمن رفت .
امام جمعه شهرستان بهمئی خواستار اجرایی طرح منزل- مدرسه و مسجد شد .حاج اقای صلواتی در پایان پیشنهاد داد یک تیم و گروه راجع به برنامه های دینی و مذهبی همفکری شودو کارها نیز به خود دانش اموزان واگذار شود.

گفتنی است در این جلسه مسئول بسیج فرهنگیان و مدیر حوزه علمیه نیزتعدادی از معاونین و مربیان به ارائه نقطه نظر و پیشنهادات خود پرداخته اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122