تاریخ انتشار : جمعه 19 آبان 1402 - 16:55
289 بازدید
کد خبر : 4452

نقد رقبای امروز و دوستان دیروز موحد در حوزه کهگیلویه بزرگ

نقد رقبای امروز و دوستان دیروز موحد در حوزه کهگیلویه بزرگ

آفتاب زاگرس؛یادداشت ارسالی:«سید محمد موحد» نماینده پنج دوره کهگیلویه بزرگ طی حضور در انتخابات‌های برگزار شده همواره مورد نقد قرار گرفته و جریان‌های سیاسی اعم از اصولگرا و اصلاح طلب دلیل محرومیت کهگیلویه بزرگ را تنها‌ او می‌دانند، اما می‌خواهیم به نقد رقبای امروز و دوستان دیروز آقای موحد بپردازیم. ۱- سید علی محمد بزرگواری:

آفتاب زاگرس؛یادداشت ارسالی:«سید محمد موحد» نماینده پنج دوره کهگیلویه بزرگ طی حضور در انتخابات‌های برگزار شده همواره مورد نقد قرار گرفته و جریان‌های سیاسی اعم از اصولگرا و اصلاح طلب دلیل محرومیت کهگیلویه بزرگ را تنها‌ او می‌دانند، اما می‌خواهیم به نقد رقبای امروز و دوستان دیروز آقای موحد بپردازیم.
۱- سید علی محمد بزرگواری: نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در دوره‌های هشتم و نهم قبل از حضور خودشان در انتخابات بواسطه نسبت‌های‌ فامیلی که همسرانشان داشته‌اند، همواره از حامیان «موحد» بوده و در انتخابات مجلس هشتم به واسطه حمایت «موحد» از بزرگواری خیلی از طرفداران موحد در ایل طیبی و دشمن زیاری به دلیل عدم حمایت از مژدهی‌پور و رستاد از‌ وی فاصله گرفته و در دوره دهم به عدل هاشمی‌پور پیوستند و یکی از دلایل شکست موحد در برابر هاشمی‌پور بوده، اما بزرگواری به عنوان ضلع قدرتمند انتخابات اخیر در حالی «موحد» را متهم به طایفه‌گرایی می‌نماید که خود نیز همین کار را انجام داده و خیلی از هم طایفه‌ای‌های‌ او در زمان‌ وی در ادارات بکار گرفته شدند؛ از طرفی در زمینه برون رفت کهگیلویه بزرگ از محرومیت با توجه به درآمد‌های دلاری و قیمت بالای نفت و از طرفی همسو بودن با دولت احمدی‌نژاد‌ او گام مثبتی برنداشتند و تنها دستاورد عمرانی‌ وی ساخت جاده باغچه سادات – یاسوج بود که موجب شد، توسعه و ساخت جاده ملی دهدشت- پاتاوه- یاسوج به تعویق بیفتد.
۲- عدل هاشمی‌پور: هاشمی‌پور از یاران «موحد» در گذشته بود و موحد هم در رشد هاشمی‌پور نیز مؤثر بوده و در شهردار شدن هاشمی‌پور در دهدشت و مسجد سلیمان «موحد» نقش داشته است، هاشمی‌پور که قبل از نماینده شدن در قرارگاه خاتم عملکرد مطلوبی داشت با کارنامه درخشان وارد انتخابات مجلس دهم شد و شعار‌های قشنگ «پتروشیمی من آمده‌ام! تونل من آمده‌ام! سد من آمده‌ام!» را برای جلب آرا در استادیوم شهید دولت‌خواه در حضور آحاد مردم سر داد، اما با ورود به مجلس دهم با نمایش کارنامه بسیار ضعیف به دلیل حضور قدرتمند نماینده گچساران یعنی تاجگردون و عدم پاسخ‌دهی به شهروندان مردم کهگیلویه بزرگ را از خود نا‌امید کرد و در انتخابات یازدهم از موحد شکست خورد!
۳- علی مژدهی‌پور: مژدهی پور از حامیان موحد بوده و از طرفی موحد در رشد‌ وی در سطوح مدیریتی نقش داشته است، یکبار در انتخابات مجلس هشتم بدون حمایت حریان اصولگرایی وارد شد و رأی خوبی هم کسب کرد؛ ‌وی شخصی قدرتمند در قوه قضائیه بود و سمت رئیس تعزیزات‌کل کشور را نیز به دست گرفت؛ ‌او در رشد و پرورش فرزندان کهگیلویه و بویراحمد در استان‌های دیگر نقش داشته اما‌ او نیز قوم‌گرایی را به شایسته‌سالاری ترجیح داد. با توجه به مطالب مذکور به نظر دوستان دیروز موحد و رقبای امروز که از قضا دو نفر در مجموع دوازده سال نماینده کهگیلویه بوده و دیگری همواره در سطح کلان مدیریتی حضور داشته برای جلب نظر مردم صحبت‌هایی به دور از حقیقت بیان می‌نمایند و انصاف را رعایت نمی‌نمایند. موحد هر چند در مجموع عملکردش مثبت نبوده اما نسبت به هاشمی پور و بزرگواری کارایی بیشتری داشته و اگر قرار بر تغییر در کهگیلویه بزرگ باشد هاشمی‌پور و بزرگواری که همچون «موحد» امتحان خود را به مردم پس داده‌اند. در برون رفت کهگیلویه از توسعه نمی‌توانند نقش داشته باشند.مرجع کبنانیوز
عدالت پناه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122