تاریخ انتشار : جمعه 6 بهمن 1402 - 6:33
211 بازدید
کد خبر : 5094

نه تاریخی به بانیان وضع موجود کهکیلویه بزرگ/قیام برعلیه پولپاشی و وعده های پوچ/نسل سوخته میراث دار وکلای قبلی و فعلی است

نه تاریخی به بانیان وضع موجود کهکیلویه بزرگ/قیام برعلیه پولپاشی و وعده های پوچ/نسل سوخته میراث دار وکلای قبلی و فعلی است

آفتاب زاگرس ،کاندیدای جوان حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ در بیانیه ای خطاب به مردم کهگیلویه بزرگ نوشت:همه آحاد جامعه را که وجدان‌های بیدار دارند، دعوت می‌کنم که یک بار برای همیشه به کسانی که پدران ما با آنها پیمان بستند و به آنها اسم و رسم دادند و وکالت خودشان را در اختیار آنها قرار

آفتاب زاگرس ،کاندیدای جوان حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ در بیانیه ای خطاب به مردم کهگیلویه بزرگ نوشت:همه آحاد جامعه را که وجدان‌های بیدار دارند، دعوت می‌کنم که یک بار برای همیشه به کسانی که پدران ما با آنها پیمان بستند و به آنها اسم و رسم دادند و وکالت خودشان را در اختیار آنها قرار دادند، اما به پدران ما خیانت کردند و قدرت و ثروت را در اختیار حلقه اصلی دوستان و نزدیکان خودشان قرار دادند نه محکم بگویید.

به گزارش آفتاب زاگرس ،امین رایگان کاندیدای جوان حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ در بیانیه‌ای خطاب به مردم کهگیلویه بزرگ نوشت؛
به نام آفریننده بی همتا

ضمن عرض سلام و درود به آحاد مردم فهیم کهگیلویه بزرگ.

همراهان و هم پیمانان عزیز.

انتخابات رکن اصلی دموکراسی و مردم سالاری در کشور ایران است که می‌تواند نقطه عطف جمهوری اسلامی ایران و نماد آزادی خواهی در جهان باشد و در داخل کشور می‌تواند فرآیندی باشد که حاکمیت مردم بر مردم و نقش آن‌ها در ترسیم آینده‌ای درست برای جامعه و فرزندان خود را تضمین کند. با این حال، متأسفانه این موهبت بزرگ توسط گروه‌های فاسد و افراد منفعت طلب با وعده‌های پوچ و بی اساس از مسیر الهی و انسانی خارج شده است. جایگاه یک نماینده مجلس شجاع و متخصص که می‌توانست در قانونگذاری صحیح در جهت بهبود کیفیت زندگی مردم و نظارت بر اجرای آن کارساز باشد، توسط این افراد تنزل پیدا کرده و به انحراف کشیده شده است و در ذهن نوجوانان و جوانان که سرمایه مملکت هستند یاس و ناامیدی ایجاد کرده است. رسانه نیز که می‌توانست یکی از بازو‌های اصلی مبارزه با فساد باشد، در اختیار نااهلان قرار گرفته است و نمی‌تواند نقش اصلی خود که فریاد مظلومان است را به خوبی ایفا کند.

اینجانب امین رایگان متولد فروردین ۱۳۶۵ در دیار کهگیلویه بزرگ، کارمند بانک مرکزی و آشنا به علم اقتصاد، آمده‌ام تا اگر شما جوانان و نوجوانان عزیز که دارای وجدان‌های بیدار هستید، همراهی کنید با توکل بر خدا و کمک شما با همه انحرافات مبارزه کنم و در مقابل تمام کسانی که در مسیر احقاق حق‌مان سنگ‌اندازی می‌کنند، سینه سپر کنم و دوباره امید و روشنایی را به ذهن و زندگی مردم دیارم بیاورم.

به این عرصه ورود کرده‌ام، از جنس شما هستم و هرگز در زندگی‌ام از مسیر حقیقت منحرف نشده‌ام؛ ولی می‌بینم که چگونه منفعت طلبان تحت عناوین لیدری، باندبازی، رانت خواری و… آینده جوانان دهه شصت و هفتاد و نسل قهرمان دهه هشتاد را چپاول می‌کنند. عزیزان برای آینده خودتان و فرزندانتان و برای حذف این رویه معیوب و خانمان‌سوز، حتی اگر نفع موقتی برای شما و اطرافیان تان داشته باشد، قیام کنید.

من به تنهایی نمی‌توانم در برابر این حجم از پول پاشی و وعده‌های پوچ و بی‌اساس مقابله کنم. نخبگان، اساتید برجسته دانشگاه، فعالین اجتماعی، افراد متدین که سلامت جامعه برای آن‌ها مهم است و تمام اقشار جامعه اعم از معلم، دامدار، کشاورز، بازاری، زنان خانه‌دار، نوجوانان، جوانان، محصلین و…؛ همه آحاد جامعه را که وجدان‌های بیدار دارند، دعوت می‌کنم که یک بار برای همیشه به کسانی که پدران ما با آن‌ها پیمان بستند و به آن‌ها اسم و رسم دادند و وکالت خودشان را در اختیار آن‌ها قرار دادند، اما به پدران ما خیانت کردند و قدرت و ثروت را در اختیار حلقه اصلی دوستان و نزدیکان خودشان قرار دادند نه محکم بگویید. با دعوت از نخبگان علمی و اساتید با تجربه و متخصص آینده خودمان و فرزندان‌مان را بهتر بسازیم.

نسل‌های سوخته میراث آن‌هایی است که فعلاً و سابقا وکالت ما را بر عهده داشته‌اند و مدیرانی که در راس نهاد‌های مهم و سرنوشت ساز بودند و اکنون باز به میدان آمده‌اند، همه در وضع موجود مقصرند؛ چرا که در زمان قدرت شان در برابر غم و مصیبت ما سکوت کردند. ما نسل جوان خودمان برای آینده خودمان تصمیم می‌گیریم و دوباره ققنوس‌وار از این خاکستر بلند خواهیم شد و دستان یکدیگر را به گرمی خواهیم فشرد و امید را دوباره در دل‌های‌مان زنده خواهیم کرد.

من و تیم همراهم آماده‌ایم تا تک تک پیام‌ها و انتقادات و پیشنهادات شما مردم فهیم و جوانان و نوجوانان عزیز را با جان و دل بشنویم و پاسخگو باشیم.

به گزارش آفتاب زاگرس ،مخاطبین و مردم می توانند از طریق شماره تلفن ۰۹۱۷۱۴۸۲۷۰۸ در پیام رسان های داخلی و خارجی و پیج اینستاگرامی amir____raigan با وی ارتباط برقرار کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122