تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 شهریور 1402 - 17:50
270 بازدید
کد خبر : 4191

نواخته شدن زنگ ایثار و شهادت در مدارس/ برگزاری یادواره ۵۰ شهید والامقام بخش ممبی

نواخته شدن زنگ ایثار و شهادت در مدارس/ برگزاری یادواره ۵۰ شهید والامقام بخش ممبی

آفتاب زاگرس، نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد .سرهنگ غلامی نژاد گفت: هفته دفاع مقدس، هفته پاسداشت حماسه آفرینی رزمندگان ، جانبازان ، ایثارگران و آزادگان و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهداست است و مردم در دوران دفاع مقدس در کنار نیروهای

آفتاب زاگرس، نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد .سرهنگ غلامی نژاد گفت: هفته دفاع مقدس، هفته پاسداشت حماسه آفرینی رزمندگان ، جانبازان ، ایثارگران و آزادگان و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهداست است و مردم در دوران دفاع مقدس در کنار نیروهای مسلح کشور بودند و لذا دفاع مقدس متعلق به همه مردم است.
ایشان گفت: حضور در بسیج مردمی ، پشتیبانی از رزمندگان در پشت جبهه ها ، ایثار و فداکاری خانواده ها و صبر و مقاومت مادران و همسران شهدا از جمله فعالیتهای مردمی در دوران دفاع مقدس بود. وی گفت: شعار امسال هفته دفاع مقدس «ما متحد هستیم » می باشد اتحاد رمز موفقیت ما در دفاع مقدس بود. وی بیان کرد: ما دفاع مقدس را مختصر به بیان خاطرات جبهه ها کرده ایم در حالیکه دفاع مقدس سراسر درسهای آموزنده است که باید بیان خاطرات ما باهدف بیان زوایای مختلف پنهان دفاع مقدس باشد.
وی افزود: یکی از درسهای مهم دفاع مقدس نترسیدن از دشمنان است ما هروقت در برابر دشمنان نظام و انقلاب مقاومت و ایستادگی کردیم توانستیم دشمن را شکست دهیم کما اینکه در دفاع مقدس بدون هیچ ترسی در برابر تمام نظام سلطه ایستادیم و دشمن را شکست دادیم.
وی در ادامه برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان عنوان کرد و گفت: تجلیل از پیشکسوتان جهاد دیروز تا امروز، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و گردانهای چهارگانه بسیج، میقات صالحین بسیجیان در نماز جمعه، نواختن زنگ ایثار و شهادت در مدارس، برگزاری یادواره ۵۰ شهید بخش ممبی،برگزاری شب شعر و خاطره گویی رزمندگان اسلام میباشد
همچنین دیدار فرماندهی و پرسنل سپاه ناحیه و بسیجیان شهرستان با امام جمعه محترم شهرستان و استفاده از منویات ایشان، برگزاری مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا ، دیدار با خانواده معظم شهدا و…. میباشد وی گفت:یکی از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین است که بصورت متمرکز در سطح استان و این شهرستان با حضور آحاد بسیجیان و گروه‌های جهادی، حافظان امنیت، سلامت و اقشار جوانان و دانش آموزان در روز پنجم مهرماه اجرا خواهد شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در پایان از همه مردم ولایی و انقلابی شهرستان خواست که در راستای پاسداشت مقام شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همه عزیزان سعی کنند در تمامی برنامه ها حضور پرشوری داشته باشند تا دوباره برگ زرینی بر افتخارات این شهرستان افزوده شود./.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122