تاریخ انتشار : دوشنبه 27 فروردین 1403 - 7:36
144 بازدید
کد خبر : 5971

واکنش ایران به حمله احتمالی اسرائیل و امریکا چگونه خواهد بود؟

واکنش ایران به حمله  احتمالی اسرائیل و امریکا  چگونه خواهد بود؟

آفتاب زاگرس؛«سعید لیلاز »پیش‌بینی می‌‌‌کند پس از حمله ایران به اسرائیل، اگر اسرائیل و ایالات متحده آمریکا کوچکترین واکنشی از نظر حمله نظامی به خاک اصلی ایران انجام بدهند ایران، نخستین بمب اتمی‌اش را آزمایش خواهد کرد. لیلاز در پاسخ به پیشینه و چرایی فعالیت‌های اتمی جمهوری ایران به رویداد ۲۴ می‌گوید: اتمی‌شدن ایران بعد

آفتاب زاگرس؛«سعید لیلاز »پیش‌بینی می‌‌‌کند پس از حمله ایران به اسرائیل، اگر اسرائیل و ایالات متحده آمریکا کوچکترین واکنشی از نظر حمله نظامی به خاک اصلی ایران انجام بدهند ایران، نخستین بمب اتمی‌اش را آزمایش خواهد کرد.
لیلاز در پاسخ به پیشینه و چرایی فعالیت‌های اتمی جمهوری ایران به رویداد ۲۴ می‌گوید: اتمی‌شدن ایران بعد از انقلاب اسلامی اساسا ناشی از رفتار جهان غرب با ایران است. پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مجموعه رفتارهایی که غرب با جمهوری اسلامی از همان ابتدای انقلاب کرد ایران را به سوی اتمی شدن سوق داد.
وی گفته است: به باور من اقدام اسرائیلی‌ها در حمله به کنسولگری ایران و تهدیدهای پس از آن، آخرین توجیه برای این که ایران بمب اتمی خودش را امتحان نکند و وارد باشگاه اتمی‌ها نشود را از بین برد.لیلاز تصریح کرده است: اکنون ما پس از پاسخ نظامی ایران به حمله نظامی اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی هستیم. پیش‌بینی من این است که پس از حمله ایران به اسرائیل اگر اسرائیل پاسخ بدهد و اسرائیل و ایالات متحده آمریکا کوچکترین واکنشی از نظر حمله نظامی به خاک اصلی ایران انجام بدهند ایران، نخستین بمب اتمی‌اش را آزمایش خواهد کرد. چون آخرین مانع برای این که این کار رخ ندهد با حمله احتمالی آمریکا یا اسرائیل به ایران، برداشته می‌شود. این یک هشدار صریح به آمریکایی‌ها است و قطعا آمریکایی‌ها در جریان این هشدار هستند. با کوچک‌ترین تعرض علنی آمریکا و اسرائیل به خاک ایران به باور من ایران آزمایش اتمی‌اش را انجام خواهد داد و بمب اتمی‌اش را علنی خواهد کرد و هرگز دست ایران در این زمینه بسته نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122