تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1400 - 10:44
2783 بازدید
کد خبر : 292

واکنش فعال رسانه ای به گریه استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیشموک

واکنش فعال رسانه ای به گریه استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیشموک

آفتاب زاگرس؛ در سفر استاندار کهگیلویه وبویراحمد به بخش دیشموک(ایل بهمئی سرحد) که گریه و زاری ایشان را به دلیل عمق محرومیت به دنبال داشت فعالان سیاسی و رسانه ای و شبکه های اجتماعی به ان واکنش نشان دادند . فرهاد وفایی فعال رسانه ای ایل بهمئی نوشت : جناب اقای احمد زاده استاندار محترم

آفتاب زاگرس؛ در سفر استاندار کهگیلویه وبویراحمد به بخش دیشموک(ایل بهمئی سرحد) که گریه و زاری ایشان را به دلیل عمق محرومیت به دنبال داشت فعالان سیاسی و رسانه ای و شبکه های اجتماعی به ان واکنش نشان دادند . فرهاد وفایی فعال رسانه ای ایل بهمئی نوشت :

جناب اقای احمد زاده
استاندار محترم کهگیلویه وبویراحمد
با سلام
اشک و گریه جنابعالی در سفر به دیشموک که از ته قلب یک عشایر زاده ای جاری و ساری شد که چون لاجرم از دل برخواست بر دل نشست.و این گریه در تاریخ و حافظه ایل سترگ بهمئی ثبت وضبط شده است . آما ایا از خود پرسیده ای منشا این همه عمق و فاجعه محرومیت در بخش دیشموک کجاست ؟! ایل بزرگ بهمئی سردسیر(دیشموک) که در فقر و محرومیت و نداشتن امکانات اولیه زندگی محروم است و شاخص فلاکت فقر، تورم بیکاری و اسیب های اجتماعی ان در سطج کشور رتبه اول را دارد ایا از خود پرسیده ای این همه مشکلات از کجا ناشی می شود؟

اقای استاندار به شما آدرس می دهم دلیل عمق محرومیت بخش دیشموک کجاست اگه نمی دانی بدان و اگر می دانی چاره ای کن که فرصت مدیریت کم است چنانچه مولای متقیان در نهج البلاغه فرمودند:<الفُرصَه تمُّر مرِّ السَحاب فانتَهِزوا فُرَصَ الخَیر>(فرصت مانند ابر از افق زندگی می گذرد موقعی که فرصت های خیری پیش می اید ) . روزمرگی و نداشتن برنامه مدون از عمده مشکلات مدیران و مسئولان در سنوات گذاشته در سطح استان و شهرستان بوده است .بی توجهی به امایش سرزمینی و عدم توجه به ظرفیت ها طبیعی و عدم سرمایه گذاری بر رنج و فقر این مردم افزوده است . نیک واقفید که همقطارن فکری و جریانی شما در سنوات و سالیان گذشته که بر کرسی مخملین بهارستان و مجلس جلوس کرده اند ( در حوزه کهگیلویه بزرگ)، بی شک باید پاسخگو باشند و سهم انها در عمق محرومیت و کمبود امکانات و عدم توسعه یافتگی این بخش بسیار بالای است .عمق محرومیت و عقب ماندگی در این بخش بالاست و بعد از ۴۳ سال از عمر شکوهمند انقلاب اسلامی هرچند کارهای شده است اما هنوز این ایل از بدهی ترین امکانات محروم است .امید است که در مدیریت جنابعالی در استان شاهد کاهش مشکلات مردم رنج دیده و بی پناه این سامان باشیم و کارنامه و عملکرد شما خاطره خوشی را در ذهن مردم به یادگار بگذارد و گریه شما برای مردم سرافراز و تاریخ ساز بهمئی سرحد(دیشموک) یادوار خوشی ها وکاهش الائم آنان باشد .
ان شالله
ایام بکام باد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122