تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1400 - 20:42
998 بازدید
کد خبر : 244

وضعیت اسفناک اینترنت در شهرستان بهمئی

وضعیت اسفناک اینترنت در شهرستان بهمئی

آفتاب زاگرس،وضعیت نامناسب آنتن دهی تلفن همراه و سرعت لاک پشتی اینترنت در شهر لیکک از توابع شهرستان بهمئی و روستاهای اطراف آن باعث گلایه اهالی در روزهای سخت کرونایی شده است.ضعف زیرساخت‌ها و به روز نبودن تجهیزات مخابراتی، آنتن دهی شبکه تلفن همراه را با مشکلات متعددی روبرو کرده که این امر باعث شده

آفتاب زاگرس،وضعیت نامناسب آنتن دهی تلفن همراه و سرعت لاک پشتی اینترنت در شهر لیکک از توابع شهرستان بهمئی و روستاهای اطراف آن باعث گلایه اهالی در روزهای سخت کرونایی شده است.ضعف زیرساخت‌ها و به روز نبودن تجهیزات مخابراتی، آنتن دهی شبکه تلفن همراه را با مشکلات متعددی روبرو کرده که این امر باعث شده آنتن دهی ضعیف و سرعت اینترنت بسیار کند در شهرستان بهمئی و روستاهای آن را شاهد باشیم.
با شیوع ویروس کرونا بسیاری از فعالیت ها دچار مشکل شده و همه از ترس به خطر افتادن سلامت خود و خانواده مجبور به وضع محدودیت‌ها در زندگی روزمره شدند.
یکی از بسترهای لازم در وضعیت شیوع ویروس کرونا برای اعمال محدودیت های ضروری وجود بستر اینترنت مناسب و مطمئن است، شهرستان بهمئی نه‌ تنها اینترنت خوبی ندارد بلکه از ابتدایی ترین موضوع یعنی آنتن‌دهی خوبی بهره نمی برد.
برخورداری از بستر اینترنت مناسب در شرایط کرونایی، با توجه به غالب بودن جمعیت روستایی و وضعیت پراکندگی روستاهای شهرستان از ضروریات به شمار می رود.
اما آنچه در این شرایط هم از مناطق شهری و روستایی شاهد آن هستیم نه تنها اینترنت ضعیف بلکه آنتن‌دهی بسیار ضعیفی در شهر و به خصوص روستاهای شهرستان شاهد هستیم به طوری که در خود شهرستان و در مرکز شهر نقاط زیادی هستند که برای ارتباط تلفنی معمول با مشکل عدیده مواجه هستند و گاها برای تماس تلفنی معمول باید به خارج از خانه رفته تا بتوان تماس بگیرند.

اما در روستاها هم شرایط بدتر از شهر لیکک است به طوری که علاوه بر نبود آنتن دهی مناسب، با اینترنت بسیار ضعیف مواجه هستند به طوری که در خیلی از مناطق سرعت اینترنت در حد متوسط هم نیست.
این نقد به مسئولان استانی و شهرستانی وارد است که چرا در این عصر ارتباطات که تقریباً کاری نیست که نتوان با دنیای ارتباطات انجام داد وضعیت آنتن دهی و سرعت اینترنت این شهرستان به این حال و روز رها شده باشد.
یکی از شهروندان گفت: در روستای ما سرعت اینترنت و آنتن دهی بسیار ضعیفی وجود دارد و با توجه به اینکه در حال حاضر در ایران در حال نصب اینترنت ۵G هستند و با توجه به ضرورت استفاده از اینترنت و بروز بودن گوشی های ما، متاسفانه شاهد حداقل ها در بحث سرعت و آنتن دهی مناسبی در این روستا نیستیم.

فرد دیگر در خود شهر لیکک گفت: ما ساکن خیابان دین دانش در مرکز شهر لیکک و از قدیمی ترین خیابانهای شهر لیکک هستیم اما واقعاً مشکل آنتن‌دهی جدی داریم ، آنتن دهی همراه اول در کل شهر فراگیر نیست به ویژه در خیابان دین و دانش و خیابان های امام خمینی و از آنتن دهی بسیار ضعیفی بهره‌مندیم و مجبوریم برای تماس و یا استفاده از اینترنت یا در نقطه خاص از اتاق یا خانه قرار بگیریم یا به حیاط خانه برویم از مسئولان درخواست پیگیری و رفع این مشکل در کل شهرستان را داریم.

گفتنی است در اکثرا روستاهای پرجمعیت شهرستان بهمئی به ویژه در شهرک و

روستای سیاه شیر که در فاصله ۳کیلومتری از مرکز شهرستان قرار دارد

ضعیت لاک پشتی اینترنت باعث مشکلات عدیده برای این اهالی شده است و‌ گلایه شدید این مردم را در پی داشته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122