تاریخ انتشار : دوشنبه 20 فروردین 1403 - 11:59
437 بازدید
کد خبر : 5935

وعده سید محمد موحد به مردم شهرستان بهمئی عملی می شود؟

وعده سید محمد موحد به مردم شهرستان بهمئی عملی می شود؟

آفتاب زاگرس؛ نماینده کهگیلویه بزرگ و منتخب مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس از پیگیری مجوز احداث مینی پالایشگاه در شهرستان نفت خیز بهمئی خبر داد. سید محمد موحد با اعلام این خبر گفت: شهرستان بهمئی دارای ظرفیت ها و پتانسیل های مهمی است که مهمترین ان داشتن ۸۰ حلقه چاه نفت است اما متاسفانه

آفتاب زاگرس؛ نماینده کهگیلویه بزرگ و منتخب مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس از پیگیری مجوز احداث مینی پالایشگاه در شهرستان نفت خیز بهمئی خبر داد.
سید محمد موحد با اعلام این خبر گفت: شهرستان بهمئی دارای ظرفیت ها و پتانسیل های مهمی است که مهمترین ان داشتن ۸۰ حلقه چاه نفت است اما متاسفانه از لحاظ شاخص توسعه رتبه خوبی در سطح استان ندارد که حقیقتا” برای مردم شهید پرور بهمئی شایسته نیست .

نماینده کهگیلویه ،بهمئی ،چرام و لنده افزود: با احداث مینی پالایشگاه در شهرستان بهمئی شاهد رونق عمران و ابادانی و توسعه و کاهش فقر و بیکار ی خواهیم بود و از اوارگی جوانان در شهرستان و استان های همجواری برای کار و اشتغال کاسته خواهد شد .

پی نوشت:
شهرستان بهمئی با جمعیتی افزون بر۵۰ هزار نفر دارای معادن و نفت و گاز است و از شهرستان های نفت خیر استان محسوب می شود نرخ بیکای در این شهرستان بالای ۳۰ درصد و شاخص فلاکت بالای۷۰ درصد است که متاسفانه رتبه اول را درسطح استان دارد. این شهرستان دارای سه نقطه شهری (لیکک، ممبی و سراسیاب یوسفی) است که در فاصله بیش از ۳۰۰ کیومتر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد و در فاصله ۴۰ کیلومتر شهرستان بهبهان (خوزستان) واقع شده است .

سایت خبری تحلیل آفتاب زاگرس تا حصول نتیجه وعده نماینده محترم را پیگیری خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122