تاریخ انتشار : جمعه 13 بهمن 1402 - 15:33
83 بازدید
کد خبر : 5169

پاتاوه به شهرستان ارتقا می یابد

پاتاوه به شهرستان ارتقا می یابد

آفتاب زاگرس؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیشنهاد شهرستان شدن پاتاوه بعد از موافقت وزارت کشور در دولت در حال بررسی است و در صورتی که مشکلی وجود نداشته باشد پاتاوه به شهرستان تبدیل خواهد شد. به گزارش آفتاب زاگرس به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده روز جمعه در دیدار

آفتاب زاگرس؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیشنهاد شهرستان شدن پاتاوه بعد از موافقت وزارت کشور در دولت در حال بررسی است و در صورتی که مشکلی وجود نداشته باشد پاتاوه به شهرستان تبدیل خواهد شد.

به گزارش آفتاب زاگرس به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده روز جمعه در دیدار با امام جمعه پاتاوه با اشاره به اینکه تلاش دولت عمرانی و آبادانی در همه جای ایران اسلامی است، گفت: مشکلات اقتصادی موانعی را به همراه دارد.

استاندار افزود: علی‌رغم اینکه دولت سیزدهم ۲ بار به کهگیلویه وبویراحمد سفر کرده و اعتبارات زیادی را در حوزه زیربنایی و سرمایه‌گذاری اختصاص داده است اما اعتبارات جوابگوی رفع همه نیازهای استان نیست و تنها می‌توانیم بخشی از آن را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه اکثر شهرهای استان با مشکل تنش آبی مواجه هستند، گفت: علاوه بر تنش آبی در حوزه راه‌ها هم مشکلاتی وجود دارد.

استاندار بیان کرد: جاده پاتاوه یکی از جاده‌های مهم ملی استان است و هزینه‌های زیادی برای دو بانده کردن و نصب نیوجرسی این جاده انجام گرفته و بخشی از محور که تلفات زیادی داشتیم را بهسازی کردیم.

احمدزاده بیان کرد: البته نیازمند اعتبارات بیشتری برای این محور و سایر محورهای استان مانند یاسوج_ بابامیدان، یاسوج_ شیراز، جاده باغچه سادات_ سرفاریاب، مسیرهای روستایی و مسیرهای درون استانی هستیم.

وی با بیان خدمات در حد اعتبارات پیش می‌رود گفت: هنوز برخی روستاها در استان فاقد آب و راه هستند که تلاش داریم مشکلات این روستاها را رفع کنیم.احمدزاده در خصوص آخرین وضعیت شهرستان شدن پاتاوه افزود: شهرستان شدن پاتاوه را به وزارت کشور پیشنهاد دادیم که در ابتدا ایراداتی وجود داشت که رفع شد و با شهرستان شدن پاتاوه در وزارت کشور موافقت شد.وی بیان کرد: در حال حاضر پیشنهاد سه شهرستان از جمله پاتاوه و تعدادی بخش مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد برای مصوب به دولت ارسال شده است.استاندار بیان کرد: شهرستان شدن پاتاوه تا دولت رفته و در صورتی که موافقت شود پاتاوه شهرستان می‌شود.

احمدزاده همچنین به بازدید از پروژه پمپاز اراضی توت نده اشاره و عنوان کرد: پروژه پمپاژ آب ۴۰۰ هکتار از اراضی توت نده نیمه کاره رها شده است که برنامه‌ریزی می‌کنیم مجددا احیاء شود و بتوانیم به مردم خدمات ارائه دهیم.

به گزارش آفتاب زاگرس،بنابر سرشماری مرکز آمار ایران، جمعیت بخش پاتاوه شهرستان دنا در سال ۱۳۸۵ برابر با ۲۵۶۵۹ نفر بوده‌است.پاتاوه یکی از بخش‌های شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد است

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122