تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مرداد 1401 - 8:16
877 بازدید
کد خبر : 1902

پیام مدیرآموزش و پرورش بهمئی به مناسبت روز خبرنگار

پیام مدیرآموزش و پرورش بهمئی به مناسبت روز خبرنگار

آفتاب زاگرس؛مسعود فرح بخش مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریکی صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است: قسم به قلم و آنچه می نویسد. شأن و منزلت خبرنگاران ، طلایه داران راستین خدمت به نظام خبر رسانی و خبرنگاری در کشور عزیزمان ایران بدان جهت است که

آفتاب زاگرس؛مسعود فرح بخش مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریکی صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

قسم به قلم و آنچه می نویسد.

شأن و منزلت خبرنگاران ، طلایه داران راستین خدمت به نظام خبر رسانی و خبرنگاری در کشور عزیزمان ایران بدان جهت است که همواره سعی بر آن داشته اند با تلاشی مضاعف ، جهان را با هاله ای از قداست در هم آمیزند ، تا آنچه را که عرضه می دارند ارزش خدایی به خود گیرد.

هفده مرداد که به یاد و نام شهید محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است روز حقیقت نگارانی است که همواره با حق گویی و عدالت جویی پیشگام عرصه ی آگاهی و اطلاع رسانی اند. روز پاسداشت مجاهدت ها و تلاش های بزرگ مردان و شیرزنانی است که با ایثار وصف ناپذیر خویش آگاهی و روشنایی را به جامعه بشری هدیه می کنند.

هفدهم مرداد فرصتی مغتنم است تا قدردان زحمات و از خودگذشتگی جهادگران عرصه قلم باشیم.

بنده به نوبه ی خود ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن عاشورای حسینی، روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران ارجمند، علی الخصوص خبرنگاران فعال و کوشای شهرستان بهمئی تبریک عرض نموده، سلامتی و توفیق روز افزونتان را از درگاه خداوند متعال مسألت داریم.

مسعود فرح بخش مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122