تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مرداد 1401 - 7:50
754 بازدید
کد خبر : 1888

پیام مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت روزخبرنگار

پیام مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت روزخبرنگار

آفتاب زاگرس؛مدیرکل تامین اجتماعی استان کهکیلویه و بویراحمد با صدور پیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت.سول چراغ سحر در پیام خود آورده است: امسال روز خبرنگار با سالروز حادثه عظیم قیام عاشورای حسینی تقارن یافت و این دو مناسبت از جهاتی دارای وجه مشترک و تشابه هستند. حضرت حسین بن علی ( ع)

آفتاب زاگرس؛مدیرکل تامین اجتماعی استان کهکیلویه و بویراحمد با صدور پیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت.سول چراغ سحر در پیام خود آورده است: امسال روز خبرنگار با سالروز حادثه عظیم قیام عاشورای حسینی تقارن یافت و این دو مناسبت از جهاتی دارای وجه مشترک و تشابه هستند.
حضرت حسین بن علی ( ع) در سال ۶۱ هجری که ستم حاکمان ظالم و بی دین ، جامعه اسلامی را به فریاد آورده و بدعت ها و تحریف ها در آیین پیامبر بزرگ اسلام ریشه دوانده بود، به پا خاست و جان عزیز خویش را در راه آگاهی و بیداری مردم و زدودن غبار تحریف و جهالت اهدا کرد.
پس از این واقعه عظیم، حضرت زینب کبری( ع) به عنوان روایتگر حقیقت قیام حسینی، با روشن گری های خویش، واقعیت آن قیام و چهره واقعی حاکمان ستمگر را به مردم نمایاند تا صدای فریادهای حق طلبانه آن امام شهید در تاریخ بشر مانگار شود.
این واقعه، نقش بی بدیل اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را در همه اعصار بازگو می کند و بدون شک خبرنگاران به عنوان راویان وقایع و طلایه داران آگاهی و مطالبه گری، جایگاهی سترگ و نقشی ستودنی در روشنگری و آگاهی بخشی ایفا می کنند.
با تسلیت سالروز شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع ) و یاران باوفای آن حضرت و پاسداشت روز خبرنگار، برای همه خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی سلامت و توفیق روزافزون در تداوم این مسیر پرخطر و ارزشمند را آرزومندم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122