تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 اردیبهشت 1401 - 17:29
1813 بازدید
کد خبر : 1027

پیام مدیر آموزش و پرورش بهمئی به مناسبت شناسایی هویت شهید گمنام

پیام مدیر آموزش و پرورش بهمئی به مناسبت شناسایی هویت شهید گمنام

به گزارش آفتاب زاگرس به نقل از روابط عمومی واطلاع رسانی آموزش وپرورش شهرستان بهمئی ، در پی شناسایی هویت یکی از شهدای گمان در شهرستان بهمئی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی طی پیامی ضمن استقبال همه فرهنگیان از خانواده شهید والا مقام حسین نوروزی آمادگی هر گونه همکاری را با فرماندهی سپاه و

به گزارش آفتاب زاگرس به نقل از روابط عمومی واطلاع رسانی آموزش وپرورش شهرستان بهمئی ، در پی شناسایی هویت یکی از شهدای گمان در شهرستان بهمئی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی طی پیامی ضمن استقبال همه فرهنگیان از خانواده شهید والا مقام حسین نوروزی آمادگی هر گونه همکاری را با فرماندهی سپاه و رئیس بنیاد شهید امور ایثارگران اعلام. نمودند .

متن پیام مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی به شرح زیر است.

بسم رب الشهدا و الصدیقین

شهدا، اسرار آزادگی و انوار اقتدارند و شناسنامه‌ی میهن، به خون شرف و خاطره‌ی مجاهدت‌شان خواندنی‌ست. منت خداوند را که دفتر خدمت اینجانب و جهادگران دانش به خبر مسرت‌بخش احراز هویت شهید “حسین نوروزی” گشوده می‌شود که این تقارن متبرک، تفال خیری خواهد بود که با نام اعظم شهدا، به فتح خاکریزهای خدمت در جبهه‌ی جهاد علمی قدم برداریم و خود را بیش از همیشه مرهون و مدیون ملائکی بدانیم که ابرهای ظلمات دنیا را کنار زدند تا به خورشید حقیقت‌شان، راهی روشن در پیش داشته باشیم. به گوهر وجود خداجوی آن شهید که به گمنامی، تبرّک و تیمّن خاک شهرستان بهمئی بوده است، اکنون برآنیم که تهنیت‌گوی خانواده‌ی صبوری باشیم که یعقوب‌وار، چشم‌‌انتظار یوسف گم‌کرده‌ی خویش بودند و مومنانه به مشیّت حق سر خم کردند و اکنون این گنج از دل خاک برآمده، پاداش پروردگاری‌ست که روشنی چشم و چراغ عزت‌شان خواهد بود.از جویندگان خدوم هویت این شهید عزیز که عرصه‌ی علم را معطّر از یاد شهیدان کردند تشکر می‌کنم و از خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی به. خصوص مردم وفرهنگیان ولایت مدار بهمئی انتظار دارم با جان و دل، آیین اعتزاز و بدرقه‌ی خانواده این شهید بزرگوار را با شکوه و شایستگی برگزار نمایند. بادا که همه‌ی ما، مشمول شفاعت آن‌ مهمان آسمانی شویم.

غلامعلی مویدی
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی

به گزارش آفتاب زاگرس، شهید حسین نوروزی فرزند نورمحمد اعزامی لشکر نجف اصفهان گردان فتح متولد شه ابوزید آباد شهرستان آران بیگدل استان اصفهان که در عملیات فاو به شهادت رسیده‌ است .این شهید گمنام در سال ۱۳۹۳ در پارک شهدای گمنام شهرستان بهمئی به همراه ۲شهید گمنام دیگر آرمیده شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122