تاریخ انتشار : دوشنبه 9 بهمن 1402 - 17:15
226 بازدید
کد خبر : 5129

چهره های شاخص کهگیلویه وبویراحمددر لیست تایید صلاحیت جدید هستند؟

چهره  های شاخص کهگیلویه وبویراحمددر لیست تایید صلاحیت جدید هستند؟

آفتاب زاگرس؛رئیس ستاد انتخابات دوازدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد از تاییدصلاحیت سه کاندیدای دیگر در سه حوزه اصلی انتخابی این استان خبرداد. “سیدجواد هاشمی مهر” گفت: آقای عبدالله رحیمی زاده در حوزه انتخابیه بویراحمد واحد، سیداسفندیار صلاحت پور در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ و احسان رحمانی در حوزه انتخابیه گچساران مورد تایید صلاحیت شورای

آفتاب زاگرس؛رئیس ستاد انتخابات دوازدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد از تاییدصلاحیت سه کاندیدای دیگر در سه حوزه اصلی انتخابی این استان خبرداد. “سیدجواد هاشمی مهر” گفت: آقای عبدالله رحیمی زاده در حوزه انتخابیه بویراحمد واحد، سیداسفندیار صلاحت پور در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ و احسان رحمانی در حوزه انتخابیه گچساران مورد تایید صلاحیت شورای نگهبان برای کاندیداتوری در دوازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار گرفتند.

وی تاکید کرد که نامی از تایید صلاحیت برخی از چهره‌های شاخص انتخاباتی در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون به ستاد انتخابات ارسال نشده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد کاندیداهای تایید صلاحیت شده از ۱۵۴ کاندیدای ثبت نامی، ۱۲۴ کاندیدا است که ۴۹ کاندیدا در حوزه انتخابیه بویراحمد واحد، ۳۸ کاندیدا در حوزه انتخابیه گچساران و ۳۷ کاندیدا در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ به تایید شورای نگهبان رسیده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122