تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1402 - 16:44
536 بازدید
کد خبر : 5075

کاندیدای اصلاح طلب حوزه کهگیلویه بزرگ تایید صلاحیت شد

کاندیدای اصلاح طلب حوزه کهگیلویه بزرگ تایید صلاحیت شد

آفتاب زاگرس؛دکتر مجید باقریان ” که جوان ترین کاندیدای اصلاح طلبان در ۱۱ انتخابات مجلس ایران را در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ با خود بهمراه دارد، ساعاتی پیش توانست از شورای نگهبان، حُکم تاییدصلاحیت را بگیرد و بزودی این حُکم به استان و این کاندیدای انتخاباتی اطلاع رسانی می شود. “مجید باقریان ” پیشتر و

آفتاب زاگرس؛دکتر مجید باقریان ” که جوان ترین کاندیدای اصلاح طلبان در ۱۱ انتخابات مجلس ایران را در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ با خود بهمراه دارد، ساعاتی پیش توانست از شورای نگهبان، حُکم تاییدصلاحیت را بگیرد و بزودی این حُکم به استان و این کاندیدای انتخاباتی اطلاع رسانی می شود.

“مجید باقریان ” پیشتر و در یک انتخابات درون جریانی توانسته بود از سوی احزاب اصلاح طلب در کهگیلویه بزرگ بعنوان کاندیدای این جریان رای حداکثری بگیرد اما متاسفانه با تاخیر در تاییدصلاحیت خود ربرو شد و برای مدتی فعالیت انتخاباتی او به تاخیر افتاد.

وی علاوه بر نشاط و شور جوانی، کاندیدای تحصیلکرده با مدرک دکترای تاریخ است و برخلاف تمامی کاندیداها در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ توانسته است هم در دانشگاه و هم در حوزه علمیه تحصیل و تدریس کند.

باقریان، اتمام سطح حوزه علمیه قم را در پرونده خود بهمراه دارد و از سویی برادر روحانی شهید والامقام شهید باقر جاکیان (باقریان) است.

بخشدار بهمئی، مدیرکل برنامه ریزی و تحول اداری استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد ، مدیر تقسیمات کشوری ، دبیر شورای عالی جوانان استان قم ، مدیرکل فرهنگی دانشگاه یاسوج ، مدیرکل شاهد و ایثار دانشگاه یاسوج ، عضو کمیته اجتماعی استان ، عضو کمیته ایثار استان و عضو کمیسیون های موارد خاص و آموزشی و شورای فرهنگی از مسوولیت های کاندیدای جوان اصلاح طلبان در کهگیلویه بزرگ است.

مدیر اجتماعی و رفاه اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان، قائم مقام اداره کل تعاون، کار ور فاه اجتماعی استان خوزستان، کارشناس مطالعه و اشتغال خارج از کشور وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و مدیر عامل موسسه فرهنگی قرآنی شهید باقریان را نیز در پرونده کاری خود دارد.

باقریان پیشتر از سوی بزرگان، معتمدین ، ریش سپیدان و جوانان شهرستان بهمئی و بویراحمد گرمسیر نیز توانسته بعنوان کاندیدای اصلاح طلبان در انتخابات دوازدهم رای مثبت و تائیدی بگیرد که بدون تردید با حضور او شاهد مشارکت حداکثری در این انتخابات در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ خواهیم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122