تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 شهریور 1402 - 15:30
376 بازدید
کد خبر : 4090

کلنگ زنی و افتتاح ۳۳طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان بهمئی

کلنگ زنی و افتتاح ۳۳طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان بهمئی

آفتاب زاگرس ،۳۳ طرح عمرانی و اقتصادی دربهمئی در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی شد. حجت الاسلام محمد موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در آیین بهره برداری و کلنگ زنی از طرح‌های بهمئی گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای ارایه عملکرد و دستاورد‌ها‌ی نظام و انقلاب

آفتاب زاگرس ،۳۳ طرح عمرانی و اقتصادی دربهمئی در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی شد.
حجت الاسلام محمد موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در آیین بهره برداری و کلنگ زنی از طرح‌های بهمئی گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای ارایه عملکرد و دستاورد‌ها‌ی نظام و انقلاب است و آگاهی مردم از خدمات و اقدامات انجام شده روحیه امید و نشاط عمومی را افزایش می‌دهد.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد هم در این مراسم با اشاره به اینکه، طرح‌های افتتاحی و کلنگ زنی در هفته دولت امسال در شهرستان بهمئی در بخش‌های مختلف شامل آبرسانی، مخابرات، جهاد کشاورزی، راه و برخی طرح‌های سرمایه گذاری با مشارکت بخش خصوصی بوده است گفت: برای بهره برداری ۲۷ طرح عمرانی بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال و برای کلنگ زنی ۶ طرح عمرانی ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

احسان عسکری افزود: محل تامین اعتبارات طرح‌های افتتاحی و کلنگ زنی شده در شهرستان بهمئی از محل اعتبارات ملی، استانی و نفت است.

فرماندار بهمئی گفت: بهره برداری از مدرسه روستای کِلِ جمشید، روکش آسفالت ۸ منطقه شهرستان، پرورش مرغ گوشتی ۲۰ هزار قطعه‌ای، طرح‌های هادی و آسفالت درون روستا‌ها از جمله روستای ایلی آباد در بخش ممبی و سالن ورزشی چند منظوره سرآسیاب یوسفی از مهمترین طرح‌های افتتاح شده در شهرستان بهمئی است.

علی محمدی میزان اعتبار هزینه شده و یا پیش بینی شده برای این تعداد طرح، اعم از عمرانی و اقتصادی را افزون بر ۹۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: طرح‌های مهم کلنگ زنی در هفته دولت امسال در بهمئی شامل؛ اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب شهر لیکک، ایستگاه تلفن همراه روستای گچ بلند و حومه، آغاز عملیات روکش آسفالت ۴ روستا و منطقه در نقاط مختلف شهرستان و آسفالت روستا‌های سرآسیاب یوسفی و ده بنار است.

وی ساخت و توسعه راه‌ها در شهرستان بهمئی را یکی از دستاورد‌های مهم دولت سیزدهم برشمرد و ابراز امیدواری کرد: دیگر نهاد‌ها و بخش‌های گوناگون بیش از گذشته در این شهرستان فعالیت‌های عمرانی و اجرایی داشته باشند.

این تعداد طرح عمرانی و اقتصادی در هفتمین روز از هفته گرامیداشت دولت در بهمئی، با حضور معاون اقتصادی استاندار، نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس، جمعی از مسئولان و مدیران استانی و محلی در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122