تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مرداد 1402 - 20:13
281 بازدید
کد خبر : 3657

گرما و شرجی در خوزستان اوج می گیرد

گرما و شرجی در خوزستان اوج می گیرد

آفتاب زاگرس، اداره کل هواشناسی خوزستان روز یکشنبه در اطلاعیه‌ای نسبت به افزایش دمای هوا و رطوبت در هفته جاری هشدار سطح نارنجی صادر کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان در این اطلاعیه آمده است: وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در مناطق جنوبی، غربی، مرکزی و

آفتاب زاگرس، اداره کل هواشناسی خوزستان روز یکشنبه در اطلاعیه‌ای نسبت به افزایش دمای هوا و رطوبت در هفته جاری هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان در این اطلاعیه آمده است: وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در مناطق جنوبی، غربی، مرکزی و بخش‌هایی از شمال استان از پیش از ظهر دوشنبه تا اواخر وقت سه شنبه و افزایش دما به همراه رطوبت و وقوع شرجی از صبح چهارشنبه تا آخر وقت همان روز در مناطق شرق ، جنوبی، مرکزی و غربی پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: تا روز چهارشنبه به ویژه امروز ، وزش باد درمناطق جنوبی، غربی و مرکزی در برخی ساعات به صورت متوسط قابل انتظار است و شمال خلیج فارس نیز تا فردا در برخی ساعات مواج خواهد بود.

محمد سبزه زاری افزود: در ۲۴ ساعت گذشته گتوند با ۵۰.۶ و ایذه با ۲۲.۷ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک ترین نقاط استان و حداکثر دمای اهواز ۵۰.۲ و حداقل ۳۱.۱ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

بر اساس این گزارش در هفته های اخیر دمای هوای برخی از نقاط استان از ۵۰ درجه عبور کرد و اداره کل هواشناسی خوزستان چندین هشدار سطح نارنجی و زرد صادر کرده است.

این اداره کل در اطلاعیه‌ اخیر نسبت به افزایش دما و وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر از پنجشنبه هفته گذشته تا یکشنبه هفته جاری در مناطق جنوبی، غربی، مرکزی و بخش‌هایی از شمال استان و ثبت دمای ۵۰ درجه طی روز جمعه، شنبه و یکشنبه در مناطق مرکزی، غربی و جنوبی هشدار سطح نارنجی صادر کرده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122