تاریخ انتشار : یکشنبه 8 خرداد 1401 - 17:16
680 بازدید

کسب رتبه برتر اداره بهزیستی شهرستان بهمئی در جذب اعتبارات در سال۱۴۰۰

آفتاب زاگرس؛ جلسه شورای اداری اداره کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد . این جلسه با حضور سرپرست اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد و معاونین ،مسئولین واحدهای ستادی و روسای شهرستانها برگزار شد سرپرست اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد ضمن خیر مقدم به مدعوین حاضر در جلسه نکاتی را درخصوص عملکرد سازمان از جمله سلامت اداری پاسخ گویی به موقع به مکاتبات اداری ،مراقبت و نگهداری از اموال منقول و غیرمنقول و فعالیت های اداره کل بهزیستی استان متذکر گردید.در این جلسه در خصوص هزینه کرد،اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای(تعمیرات،تجهیزات)در دوبخش نقد و اوراق خزانه با محوریت نحوه هزینه کرد اعتبارات با رعایت قوانین و مقررات و استفاده از تمامی ظرفیت ها در زمان مشخص و مکان ها مناسب بحث وتبادل نظرشد.
در پایان این جلسه از ناصر مختاری رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهمئی بعنوان شهرستان برتر در زمینه جذب اعتبارات سال ۱۴۰۰لوح سپاس اهدا گردید. گفتنی است مختاری از مدیران توامند شهرستان بهمئی است .

هیات تحریریه سایت خبری تحلیلی آفتاب زاگرس از مدیر توانمند وشایسته بهزیستی شهرستان بهمئی اقای مختاری به پاس زحمات به جامعه هدف سازمان بهزیستی در سطح شهرستان بهمئی صمیمانه تشکر می کند.


Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122