تاریخ انتشار : سه شنبه 3 خرداد 1401 - 22:23
1603 بازدید
کد خبر : 1353

اقدام شایسته فرماندار بهمئی+جزییات

اقدام شایسته فرماندار بهمئی+جزییات

آفتاب زاگرس،فرماندار شهرستان بهمئی ، در پی قطعی دوباره خطوط فیبر نوری ورودی شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی که توسط پدافند هوایی ارتش به دلیل عدم رعایت اصول فنی صورت گرفت دستور توقف این طرح را صادر کرد. علی محمدی با اشاره به اینکه ، متاسفانه طی یکی دو هفته گذشته تجهیزات پدافند هوایی ارتش

آفتاب زاگرس،فرماندار شهرستان بهمئی ، در پی قطعی دوباره خطوط فیبر نوری ورودی شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی که توسط پدافند هوایی ارتش به دلیل عدم رعایت اصول فنی صورت گرفت دستور توقف این طرح را صادر کرد.

علی محمدی با اشاره به اینکه ، متاسفانه طی یکی دو هفته گذشته تجهیزات پدافند هوایی ارتش مستقر در شهرستان بهمئی که در حال فعالیت بر روی طرح عمرانی خود بودند دو بار اقدام به قطع سیستم فیبر نوری کرده است افزود: تمامی خدمات مخابراتی از ساعت ۱۱ صبح امروز تا ساعت ۷:۲۰ دقیقه شب ، شامل تماس های صوتی ، سیستم پیامک ، مخابرات ، اینترنت و دیگر خدمات مخابراتی به صورت کامل قطع شد و مشکلاتی را برای شهروندان بوجود آورده است.

وی با بیان اینکه ، مجموعه مخابرات و فرمانداری هیچگونه نقشی در قطعی خدمات مخابراتی نداشته اند و این موضوع به دلیل رعایت نکردن اصول فنی توسط تجهیزات کاریِ پدافند هوایی ارتش صورت گرفت ، ضمن عذزهواهی از عموم مردم ، از صبر و حوصله آنان قدردانی کرد.

فرماندار شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه ، پیمانکارانی که در این شهرستان طرح در دست اجرا دارند باید مسایل فنی و مهندسی را رعایت و دهیاران و بخشداران به عنوان نمایندگان دولت در روستاها بر فعالیت آنان بصورت مستمر نظارت کنند ادامه داد: شورای فنی این شهرستان به منظور نظارت برطرح ها متشکل از مهندسان و کارشناسان مجرب، متعهد و توانمند شهرستان تشکیل و برای مشاوره فنی و کمک در اجرای بهتر پروژه ها و توسعه زیرساخت ها فعالیت می کند.
این طرح در دست اجرا، مربوط به خدمات پدافند هوایی ارتش در طول مسیر شهر لیکک است که همزمان در یک خط و راستا به صورت موازی با طرح مخابرات قرار گرفته است و بی دقتی توسط راننده باعث چنین اتفاقی شده است.پس از بازدید فرماندار شهرستان از محل حادثه مشخص شد که آیتم های فنی در آن توسط پیمانکار رعایت نشده است.
گفتنی است این اقدام شایسته فرماندار شهرستان بهمئی تشکر احاد مردم خصوصا کسبه و بازار را به دنبال داشته است

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122