تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 دی 1401 - 11:10
1361 بازدید
کد خبر : 2626

نوبت اول کنکور سراسری در بهمئی آغاز شد

نوبت اول کنکور سراسری در بهمئی آغاز شد

نوبت اول کنکور سراسری در بهمئی آغاز شد .در شهرستان بهمئی داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در اولین روز آزمون سراسری با هم رقابت کردند. به گزارش آفتاب زاگرس ؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی که به همراه فرماندار و برخی از مسئولان از روند برگزاری کنکور سراسری در حوزه های مختلف شهر لیکک

نوبت اول کنکور سراسری در بهمئی آغاز شد .در شهرستان بهمئی داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در اولین روز آزمون سراسری با هم رقابت کردند.
به گزارش آفتاب زاگرس ؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی که به همراه فرماندار و برخی از مسئولان از روند برگزاری کنکور سراسری در حوزه های مختلف شهر لیکک بازدید کردند گفت: از ساعت ۸ صبح امروز درب‌های ورودی محل برگزاری آزمون بسته و رقابت بین داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی شروع شد.
مسعود فرحبخش با بیان اینکه ، کنکور امسال تاکنون در امنیت ، سلامت کامل و بدون هیچگونه مشکلی در این شهرستان در حال برگزاری است افزود: بیشتر داوطلبان کنکور امسال خانم هستند و نیمی از شرکت کنندگان کنکور امسال در کهگیلویه و بویراحمد در گروه تجربی رقابت کردند که این گروه آموزشی همانند پارسال بیشترین شرکت کننده را به خود اختصاص داده است.
وی با اشاره به اینکه ، داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی به عنوان پرداوطلب‌ترین گروه در کهگیلویه و بویراحمد هستند گفت: آزمون گروه علوم تجربی صبح امروز، گروه زبان‌های خارجی عصر امروز، گروه ریاضی و علوم انسانی صبح فردا و گروه هنر هم عصر جمعه برگزار می‌شود.
این آزمون در دی ماه امسال و تیرماه سال آینده برگزار و نتایج آن هم به ترتیب در اسفند و مردادماه اعلام می‌شود و داوطلبان می‌توانند یکی از این آزمون‌ها را انتخاب کرده و بر اساس آن، رتبه اعلام و گزینش نهایی انجام می‌شود.
اینترنت تلفن همراه در محدوده حوزه‌های امتحانی در هنگام برگزاری کنکور سراسری قطع خواهد بود.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122