تاریخ انتشار : دوشنبه 5 دی 1401 - 10:36
1674 بازدید
کد خبر : 2456

آخرین اخبار در مورد پرونده سرمایه‌گذاری خانگی و خصوصی شهرستان بهمئی

آخرین اخبار در مورد پرونده سرمایه‌گذاری خانگی و خصوصی شهرستان بهمئی

آفتاب زاگرس ،آخرین وضعیت مشکل ایجاد شده برای مردم بهمئی در صندوق سپرده‌گذاری تشریح شد. دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم شهرستان بهمئی مطمئن باشند دادستانی به عنوان مدعی العموم و نماینده مردم تمام تلاش خود را جهت حفظ سرمایه مردم و جلوگیری از خطای بیشتر انجام خواهد داد. سید علی ملک‌حسینی در

آفتاب زاگرس ،آخرین وضعیت مشکل ایجاد شده برای مردم بهمئی در صندوق سپرده‌گذاری تشریح شد.
دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم شهرستان بهمئی مطمئن باشند دادستانی به عنوان مدعی العموم و نماینده مردم تمام تلاش خود را جهت حفظ سرمایه مردم و جلوگیری از خطای بیشتر انجام خواهد داد.
سید علی ملک‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: همان طور که مردم استان استحضار دارند و شاید در این چند روز خبرهایی را از فضای مجازی و رسانه ها شنیده و دنبال کرده باشند علی‌رغم هشدار همیشگی مسئولین کشوری و استانی در خصوص منع سرمایه گذاری در صندوق های خانگی و در موسسات فاقد مجوز متاسفانه خبری واصل شد که در یکی از شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بهمئی فردی با هویت معلوم اقدام به جذب سرمایه های مردم کرده است.

وی گفت: در بررسی های اولیه مشخص شد این فرد و دفترش فاقد هرگونه مجوز رسمی هستند و متاسفانه به دلیل اینکه این موضوع در یک شهرستان به نسبت کوچک اتفاق افتاده بود و به دلیل شناخت های خانوادگی قومی و قبیله ای که مردم این شهرستان از یکدیگر داشتند خیلی سریع اعتمادی ایجاد شده و در چند ماه اخیر حجم نسبتا قابل توجهی از سرمایه های مردم در این صندوق سپرده شد.

دادستان کل استان افزود: موضوع به ضابطین دادگستری و کارشناسان اقتصادی واگذار شد متاسفانه بررسی اولیه که انجام شد در حال حاضر موجودی این صندوق متناسب با حجم ورودی آن و سرمایه هایی که مردم در آنجا گذاشتند نبود به همین دلیل لازم بود که توقیف شود در حال حاضر هر گونه عملیات توسط این موسسه متوقف و حسابهای بانکی و اموال مربوط به این موسسه و مالک آن توقیف شده و بنا بر ضرورت تحقیقاتی فردی که اقدام به جذب این سرمایه ها کرده در حال حاضر در بازداشت است که ضابطین دادگستری در اسرع وقت تحقیقات را انجام خواهند داد.

وی افزود: مردم استان و کسانی که سرمایه گذاری کرده اند خاصه مردم شهرستان بهمئی مطمئن باشند دادستانی به عنوان مدعی العموم و نماینده مردم تمام تلاش خود را جهت حفظ سرمایه مردم و جلوگیری از خطای بیشتر انجام خواهد داد.

ملک حسینی افزود: تمهیداتی اندیشیده شد که نمایندگان سرمایه گذاران در این صندوق به انتخاب خود مردم انتخاب شوند و ما با این نمایندگان ارتباط خواهیم داشت و تمامی مراحل رسیدگی را مرحله به مرحله به نمایندگان مردم توضیح خواهیم داد.

وی ادامه داد: خواهش ما این است اگر الان در جایی از استان در شهرستانی روستایی شهری کسی با این روش اقدام به جذب سرمایه می‌کند مردم از گذاشتن سرمایه خودداری کنند.

مدعی العموم استان گفت: از مردم خواهش می‌کنیم برای اینکه ما بتوانیم به همراه ضابطین دادگستری و خادمین شما کار را هر چه سریعتر پیش ببریم از مراجعه به دستگاه قضایی و سایر نهادها اداری خودداری کنند.

وی در پایان افزود: نمایندگان منتخب مردم و رابطین بین ما و شما مردم همه اطلاعات و اقداماتی که انجام می‌شود، مسائلی که لازم است سرمایه گذاران انجام بدهند را به اطلاع مردم خواهند رساند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122