تاریخ انتشار : دوشنبه 2 آبان 1401 - 16:09
868 بازدید
کد خبر : 2238

اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز کهگیلویه و بویراحمد/ محور لیکک به بهبهان به طول ۵ کیلومتر جدا کننده نصب می شود

اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز کهگیلویه و بویراحمد/ محور لیکک به بهبهان به طول ۵ کیلومتر جدا کننده نصب می شود

افتاب زاگرس؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شناسایی ۵۶ نقطه حادثه‌خیز در استان از اختصاص اعتبار سفر سال گذشته دولت برای رفع نقاط حادثه‌خیز کهگیلویه و بویراحمد خبر داد. براساس همکاری راهداری و پلیس راه در سال ۹۵، ۵۶ نقطه پر تصادف و پرهزینه شناسایی شد که

افتاب زاگرس؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شناسایی ۵۶ نقطه حادثه‌خیز در استان از اختصاص اعتبار سفر سال گذشته دولت برای رفع نقاط حادثه‌خیز کهگیلویه و بویراحمد خبر داد. براساس همکاری راهداری و پلیس راه در سال ۹۵، ۵۶ نقطه پر تصادف و پرهزینه شناسایی شد که خوشبختانه در سال‌های گذشته تا حدودی این نقاط رفع شد و تعداد محدودی از جمله پیچ چشمه پلنگی در جاده یاسوج- بابامیدان، منطقه سرنجلکل در محور یاسوج- اصفهان و تقاطع تمنک در جاده اصفهان و مواردی از این قبیل مانده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد افزود: خوشبختانه به همت استاندار، معاون عمرانی و در پی سفر رئیس جمهور به استان اعتبارات خوبی در جهت رفع نقاط حادثه‌خیز دیده شد و بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان از سفر سال گذشته دولت به استان مصوب شد که در انتظار ابلاغ این میزان اعتبار هستیم تا کار رفع نقاط حادثه‌خیز را به صورت عملیاتی شروع کنیم.

وی ادامه داد: علاوه بر این از طرف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور پیگیر اعتبارات هستیم، ضمن اینکه روز شنبه هفته جاری کارشناسی از دفتر ایمنی سازمان راهداری کشور به استان آمدند و دور برگردان های منطقه دشت‌روم که دغدغه رسانه‌ها است و چند نقطه که نیاز به پیگیری مصوبات سازمان راهداری کشور دارد بازدید کردند که امیدوارم هم اعتبارات سازمان راهداری و هم سفر رئیس جمهور ابلاغ شود تا این نقاط را به حداکثر برسانیم.

این مسئول با اشاره به اینکه نقاط حادثه‌خیز موردی نیست که تمام شود در خصوص شناسایی نقاط جدید گفت: معمولا نقاط حادثه‌‌خیز به نقاط دیگری تسری داده می‌شود و براساس آمار سه سال گذشته پلیس و راهداری این نقاط به روز رسانی و به سازمان راهداری ابلاغ شد که در اولین فرصت ابلاغ می‌شود.

محمدی عنوان کرد: سازمان راهداری اعتبارات جدیدی برای رفع نقاط حادثه‌خیز در نظر می‌گیرد اما تا زمانی که اعتباری در نظر گرفته شود بخشی از این نقاط کم هزینه و زود بازده مانند نصب دوربین و سرعت‌کاه را به وسیله امکانات و ماشین‌‌آلاتی که در اختیار داریم رفع می‌کنیم.

وی با اشاره به نصب سرعت‌کاه در مناطقی که نیاز به آرام‌سازی ترافیک دارد گفت: در مناطقی مانند تنگاری دشت‌روم، دشتک بابامیدان و مناطقی مانند تنگ مهریان که نیاز به آرام‌سازی ترافیک دارند را در دستور کار قرار دادیم.

وی با اشاره به اینکه با انعقاد قرار داد جدید در تلاش برای به حداقل رساندن تصادفات در سطح استان هستیم، افزود: برای نصب نیوجرسی و جداکننده چندین جلسه کمیسیون ایمنی راه‌ها و شورای فنی برگزار و راه و شهرسازی و شرکت توسعه راه‌ها مسئول دوبانده کردن راه‌های اصلی از طریق نصب جدا کننده و نیوجرسی است و تا زمان نصب این موارد حقی که پروژه زیر بار ترافیک برده شود وجود ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در همین زمینه چندین مناقصه برگزار و جاده یاسوج به اصفهان، یاسوج- بابامیدان به طول سه کیلومتر، یاسوج- اصفهان به طول ۱۰ کیلومتر و لیکک به بهبهان به طول ۵ کیلومتر جدا کننده نصب می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122