تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 بهمن 1402 - 23:53
302 بازدید
کد خبر : 5323

از مجموعه اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ یاری می خواهم

از مجموعه اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ یاری می خواهم

آفتاب زاگرس ، امروز ۲۵ بهمن اولین همایش انتخاباتی دکتر باقریان بعد از تایید صلاحیت توسط شورای نگهبان برگزار شد این همایش با حضور اقشار مختلف مردم در محل مجموعه گردشگری دا برگزار گردیدو تعدادی از چهره‌های سیاسی و فرهنگی سخنرانی نموده و پیرامون حضور در انتخابات مطالبی را بیان داشتند در پایان جناب آقای

آفتاب زاگرس ، امروز ۲۵ بهمن اولین همایش انتخاباتی دکتر باقریان بعد از تایید صلاحیت توسط شورای نگهبان برگزار شد این همایش با حضور اقشار مختلف مردم در محل مجموعه گردشگری دا برگزار گردیدو تعدادی از چهره‌های سیاسی و فرهنگی سخنرانی نموده و پیرامون حضور در انتخابات مطالبی را بیان داشتند در پایان جناب آقای دکتر باقریان به ایراد سخن پرداخت.

باقریان در طلیعه سخن از شورای نگهبان و سپاه پاسداران بابت احقاق حق خود تقدیر و تشکر کرد.وی همچنین ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه ابالفضل العباس را برادری صادق برای امام حسین دانست و از مقام معظم رهبری بعنوان یک جانباز و ولی فقیه جامعه تجلیل کرد.
وی همچنین پیرامون انتخابات مطالبی را بیان داشتند
باقریان ادامه داد:مشکل اساسی افسردگی، خودکشی ، بیکاری و سایر مشکلات را ناشی از نبود صنعت و تولید و نبود روح امید در کهگیلویه بزرگ دانست. برخی بعد از قریب به نیم قرن هنوز نتوانسته اند مشکلات اشتغال مردم را حل نموده و شاهد توسعه نیافتگی کهگیلویه بزرگ میباشیم.

و گفت: اشاره داشتند میتوانستیم در این ۴۵ ساله انقلاب شاهد حضور صنایع بزرگ در کهگیلویه بزرگ باشیم . با کاهلی نمایندگان تکراری کهگیلویه بزرگ از این نعمت محروم مانده است.

باقریان ادامه داد همچنین در برخی از سخنان خود با اشاره به حضور برخی معممین تکراری در صحنه انتخابات به سخنان یکی از آنان که گفته بود برخی از مردم نمک به حرام هستند گفت ، مگر گازرسانی،آبرسانی و برق رسانی وظیفه شماست که مردم را شماتت میکنید؟ خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران را به نام خود به تحلیل میبرید

نفع شما در این چهل ساله برای مردم چه بود،؟
ایشان همچنین از چهره های تکراری پرسید و گفت
شما همواره نظام را برای خود هزینه کرده اید اما اینجانب همواره خود را برای نظام و رهبری هزینه کرده ام.

وضعیت امروز جامعه محصول حضور تکراریهای بی خاصیت هست.اگر خود صحنه را تکرار نکنند مردم انان را ترک خواهند داد.ایشان از مردم خواست در پاسخ به وعده های دروع ۴۵ ساله آنان پول و ارزاق و هدایای آنان را بگیرند اما به تغییر رای دهند.

در پایان از آقایان منطقیان،خانواده مرحوم لاهوتی ، دکتر کامرانی و مجموعه اصلاح طلبان خواستند تا ایشان را یاری دهند.
باقریان گفت، اگر اصلاح طلبان نیایند تکراری ها تکرار میشوند.
دکتر مجید باقریان در پایان گفت اینجانب باور دارم دهه هشتادیها و جوانان عصر هوش مصنوعی هرگز به تکراری های منفعت طلب رای نخواهند داد. ایشان از دهه هشتادی ها خواست با رای خود مانع شکست جوانگرایی و توسعه شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122