تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1402 - 16:37
94 بازدید
کد خبر : 5071

اقدام به موقع کاپیتان پرسپولیس جان یک انسان را نجات داد+جزئیات

اقدام به موقع کاپیتان پرسپولیس جان یک انسان را نجات داد+جزئیات

به گزارش آفتاب زاگرس به نقل از ورزش سه، این روایتی جالب از یکی از دوستان امید عالیشاه که برای صرف شام به منزل شخصی او دعوت شده اما زمانی که به ساختمان محل سکونت کاپیتان پرسپولیس رسیده، با اتفاقات عجیبی مواجه شده است. او می‌نویسد که «چندین بار زنگ در خانه» را زده اما

به گزارش آفتاب زاگرس به نقل از ورزش سه، این روایتی جالب از یکی از دوستان امید عالیشاه که برای صرف شام به منزل شخصی او دعوت شده اما زمانی که به ساختمان محل سکونت کاپیتان پرسپولیس رسیده، با اتفاقات عجیبی مواجه شده است.

او می‌نویسد که «چندین بار زنگ در خانه» را زده اما پاسخی نیافته تا با نگرانی بیشتر با عالیشاه تماس گرفته و بعد از چند تماس، ستاره پرسپولیس از او خواسته که به طبقه چهارم برود.

دوست عالیشاه با نگرانی بیشتر راهی محل موردنظر شده و صحنه عجیبی را به چشم دیده است: با عجله رفتم بالا دیدم امید عالیشاه پریشون یه پیرمرد رو cpr میکنه. همسرش میگفت آقا امید ۴۵ دقیقه ست داره cpr میکنه اما آمبولانس نیومده.ادامه ماجرا اما شاید جالب‌تر باشد، زمانی که پیرمرد علائم حیاتی نداشته اما در نهایت تلاش ستاره فوتبال ایران جواب داده: به امید نگاه میکردم، سر تکون میداد میگفت خدا بزرگه. بنده خدا تموم کرده بود ولی با تلاش امید احیا شد و به زندگی برگشت.

شاید عالیشاه بعدا در مورد این اتفاق منحصر به فرد زندگی‌اش صحبت کند اما به نظر می‌رسد همه چیز از سروصدای همسایه بالایی کاپیتان پرسپولیس آغاز شده که توجه عالیشاه را به خود جلب کرده و باعث شده تا او از خانه بیرون برود.سپس او با فرزند همسایه خود مواجه می‌شود که به شدت نگران و مضطرب از امید عالیشاه کمک می‌خواهد و او زمانی به طبقه بالا می‌رسد که علائم حیاتی در کمترین حالت ممکن قرار دارد اما امید با تمرکز و تسلط، یک نکته مهم را به یاد می‌آورد: دو دقیقه کلیدی در احیا.سپس سه بار عمل CPR را انجام می‌دهد که هر بار احیا انجام می‌شود اما دوباره تنفس و نبض از دست می‌رود تا اینکه عالیشاه بدون اینکه ناامید شود، کار را ادامه می‌دهد و سرانجام پیرمرد همسایه عالیشاه به زندگی برمی‌گردد.

حالا پیگیری بیشتر نشان داده که احوال این همسایه امید عالیشاه بهتر شده و به زودی از بیمارستان هم مرخص خواهد شد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122