تاریخ انتشار : شنبه 20 اسفند 1401 - 21:17
384 بازدید
کد خبر : 2952

شناسایی و برخورد با ۵نفراز منتشر کنندگان فایل های غیر واقعی صندوق تجارت گستر بهمئی

شناسایی و برخورد با ۵نفراز منتشر کنندگان فایل های غیر واقعی صندوق تجارت گستر بهمئی

آفتاب زاگرس ،۵ نفر از افرادی که نسبت به انتشار فایل های غیرواقعی حساب های مردمی در صندوق تجارت گستر شهرستان بهمئی اقدام کردند شناسایی شدند و برای آنها پرونده قضایی تشکیل شد. شناسایی و برخورد با ۵ نفر از منتشرکنندگان فایل های غیرواقعی حساب های مردمی در صندوق تجارت گستر به گزارش آفتاب زاگرس؛

آفتاب زاگرس ،۵ نفر از افرادی که نسبت به انتشار فایل های غیرواقعی حساب های مردمی در صندوق تجارت گستر شهرستان بهمئی اقدام کردند شناسایی شدند و برای آنها پرونده قضایی تشکیل شد.

شناسایی و برخورد با ۵ نفر از منتشرکنندگان فایل های غیرواقعی حساب های مردمی در صندوق تجارت گستر

به گزارش آفتاب زاگرس؛ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی در اطلاعیه ای به منظور آرام نمودن فضای عمومی و رسانه ای شهرستان، با اشاره به اینکه ، محضر مردم شریف شهرستان بهمئی اعلام می گردد که هرگونه خبری در خصوص رسیدگی به پرونده ی صندوق تجارت گستر از طریق دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان به صورت رسمی اطلاع رسانی خواهد شد گفت: فایل انتشار شده در خصوص مشخصات طلبکاران صندوق مزبور مربوط به پرونده ی تشکیل شده نیست و عده ای عامدانه و جهت تشویش اذهان عمومی مردم اقدام به انتشار چنین فایلی که مورد تایید دستگاه قضایی استان نیست نمودند.

عبدالله حبیبی منش با بیان اینکه ، افراد خاطی در زمینه انتشار چنین فایلی ، شناسایی و برای ۵ نفر از آنان پرونده ی قضایی به اتهام نشر اکاذیب تشکیل گردید افزود: حتما با کسانی که در چنینی موقعیتی اذهان مردم رو درگیر مسائل نامربوط به پرونده می نمایند برخورد قانونی خواهد شد و انتطار داریم مردم شریف شهرستان به چنین اخبار کذبی توجه نکنند.

وی گفت: انشالله نتیجه ی تحقیقات صورت گرفته در خصوص پرونده ی مربوطه بموقع و به صورت رسمی کما فی سابق به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122