تاریخ انتشار : جمعه 2 اردیبهشت 1401 - 8:56
1120 بازدید
کد خبر : 937

راه اندازی شعبه بانک سپه در شهرستان بهمئی

راه اندازی شعبه بانک سپه در شهرستان بهمئی

آفتاب زاگرس؛مدیر و معاونین شعب بانک سپه کهگیلویه و بویراحمد با سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح در محل دفتر فرماندهی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند. در این دیدار شاهرخ امیریان مدیر شعب بانک سپه منطقه کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: بانک سپه استان کهگیلویه و بویراحمد آمادگی این را دارد تا جایی

آفتاب زاگرس؛مدیر و معاونین شعب بانک سپه کهگیلویه و بویراحمد با سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح در محل دفتر فرماندهی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.
در این دیدار شاهرخ امیریان مدیر شعب بانک سپه منطقه کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: بانک سپه استان کهگیلویه و بویراحمد آمادگی این را دارد تا جایی که بتواند به کارکنان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خدمت‌رسانی کند.
وی گفت: بانک سپه دارای ۲۹ شعبه در استان کهگیلویه و بویراحمد است. بعلاوه، در پی آن هستیم که شعبه‌ای نیز در شهرستان بهمئی افتتاح کنیم.
در این دیدار سردار خرمدل نیز اظهار داشت: کارکنان سپاه فتح استان، بیشتر به دریافت تسهیلات نیاز دارند.وی اعلام آمادگی کرد که هر جایی بانک سپه مشکلی داشت با ما در میان بگذارید و ما در راستای خدمت‌رسانی به مردم استان، آماده همکاری هستیم.
امیریان نیز اعلام آمادگی کرد و گفت: انشاالله از مجموعه راضی باشید.
وی در پایان با اظهار گلایه نسبت به برخی از سرمایه‌گذاران گفت: تسهیلاتی که برخی از سرمایه‌گذاران در یاسوج می‌گیرند در جاهایی دیگر هزینه می‌شود و در نتیجه سرمایه‌گذار نمی‌تواند تسهیلات را پرداخت کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122