تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - 7:22
47 بازدید
کد خبر : 6047

اجرای پروژه های محرومیت زدا در شهرستان بهمئی و مارگون

اجرای پروژه های محرومیت زدا در شهرستان بهمئی و مارگون

آفتاب زاگرس؛معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه‌های محرومیت‌زدایی در دو شهرستان مارگون و بهمئی اجرا می‌شود. به گزارش آفتاب زاگرس به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، علی محمد روستا روز چهارشنبه در نشست با محمد رضایی نماینده شورای عالی جهاد سازندگی، امور عشایر و توسعه روستایی نهاد ریاست‌جمهوری در

آفتاب زاگرس؛معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه‌های محرومیت‌زدایی در دو شهرستان مارگون و بهمئی اجرا می‌شود.
به گزارش آفتاب زاگرس به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، علی محمد روستا روز چهارشنبه در نشست با محمد رضایی نماینده شورای عالی جهاد سازندگی، امور عشایر و توسعه روستایی نهاد ریاست‌جمهوری در استان افزود: برنامه‌ریزی و هماهنگی برای فعالیت‌ها در عرصه روستایی و جامعه عشایری یکی از مهم‌ترین اهداف حوزه عمرانی استان در سال جاری است.
وی با بیان اینکه، دولت اعتبارات و امکانات خوبی به روستا‌ها تخصیص داده است که قطعاً اثرگذار می‌باشد افزود: مباحث زیرساختی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی با اقدامات کلیه دستگاه‌های فعال و مرتبط در روستا‌ها بکار بسته خواهند شد.
وی اظهار داشت: با توجه به سیاست دولت سیزدهم در سرعت بخشیدن جهت رسیدگی به مناطق محروم کشور و تشکیل شورای عالی جهاد سازندگی برای تحقق این هدف، هماهنگی‌های لازم با رضایی نماینده این شورا جهت اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی در دو شهرستان مارگون و بهمئی گرفته شد.
روستا عنوان کرد که این دو شهرستان به دلیل حجم مشکلات در سفر رئیس جمهور مورد توجه ویژه قرار گرفت.
وی ابراز داشت: مشکلات این دو شهرستان در برنامه‌ها و تعریف پروژه‌های مهمی که توسط گروه‌های جهادی صورت گرفته با عملیاتی کردن و اجرای آن‌ها رفع شدنی است.
معاون عمرانی استانداری آمادگی لازم را جهت هماهنگی و همراهی در این زمینه اعلام کرد و اظهار داشت: تعیین پروژه‌های مورد نیاز با توجه به اولویت‌ها و نیاز‌های اساسی مردم منطقه مشخص و اجرا خواهند شد.
روستا همچنین بیان کرد که جلسه‌ای با حضور مدیران کل مربوطه برگزار و ریز پروژه‌ها و اولویت‌ها تعیین خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122