تاریخ انتشار : شنبه 23 دی 1402 - 16:32
248 بازدید
کد خبر : 4927

انتخابات درحوزه کهگیلویه بزرگ به دور دوم کشیده می شود؟

انتخابات درحوزه کهگیلویه بزرگ به دور دوم کشیده می شود؟

آفتاب زاگرس؛تحلیل سیاسی؛در سپهر سیاسی کهگیلویه بزرگ پس از مشخص شدن تایید صلاحیت ها شاهد افزایش فعالیت های نامزدها در فضای حقیقی و مجازی هستیم و تنورانتخابات زودتر از موعد مقرر در جامعه سیاست زده کهگیلویه بزرگ داغ تر شده است. این فرضیه در این حوزه در حال تقویت شدن است و بعضی از تحلیل

آفتاب زاگرس؛تحلیل سیاسی؛در سپهر سیاسی کهگیلویه بزرگ پس از مشخص شدن تایید صلاحیت ها شاهد افزایش فعالیت های نامزدها در فضای حقیقی و مجازی هستیم و تنورانتخابات زودتر از موعد مقرر در جامعه سیاست زده کهگیلویه بزرگ داغ تر شده است.
این فرضیه در این حوزه در حال تقویت شدن است و بعضی از تحلیل گران بر ان اعتقاد دارند که انتخابات در این حوزه به دور دوم کشید شود زیرا مباحث قومی و طایفه ای در این دوره بسیار تشدید شده است و نامزدها به دنبال حفظ و تقویت پایگاه ایلی و تباری خود هستند و تقسیم آرا زیاد شده است. تقسیم آرا بیشتر در حوزه ثلاث(بهمئی-طیبی- دشمن زیاری) اتفاق خواهدافتاد و کم ترین تقسیم آرا در حوزه مرکزی ودهدشت و چرام اتفاق خواهد افتاد زیرا تنها یک کاندید از این حوزه تایید صلاحیت شده است!!!

بعضی از تحلیل گرایان براین باورند که در صورت تایید شدن صلاحیت عدل هاشمی و مجید باقریان و جلیل فر و نجات نیا احتمال اینکه در همان دور اول منتخب مردم مشخص شود بسیار زیاد است .

در این حوزه هر کاندیدی که بتواند جوانان -جامعه دانشگاهی -اصحاب رسانه -نخبگان سیاسی کهنه کار و بانوان را همیار خود کنند می توانند موفق شود .نقش توده مردم (افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی) نیز نقش مهمی در انتخابات ایفا می کنند هم چنین صاحبان زر و پیمانکاران نیز در این حوزه نقش مهی در تحولات سیاسی خواهندداشت. باید دید در نهایت چه کسی می تواند این کنشگران را با خود همسو سازد و منتخب مردم شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122