تاریخ انتشار : یکشنبه 8 بهمن 1402 - 16:25
58 بازدید
کد خبر : 5102

انتقاد شدید خرامین از بدعت جدید در شورای اصولگرایان/نگران سلامت و امنیت انتخابات هستم+جزئیات

انتقاد شدید خرامین از بدعت جدید در شورای اصولگرایان/نگران سلامت و امنیت انتخابات هستم+جزئیات

آفتاب زاگرس؛کاندیدای اصولگرایان در انتخابات دوازدهم مجلس در حوزه انتخابیه سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد با رد پیشنهاد شورای وحدت پیرامون اجماع بر گزینه رای آور، چنین روشی را با لحن تند در تعارض با مکتب غنی علوی و فاطمی دانست و ضمن هشدار به مسئولان نسبت به سلامت و امنیت انتخابات، گفت: حضرت زهرای

آفتاب زاگرس؛کاندیدای اصولگرایان در انتخابات دوازدهم مجلس در حوزه انتخابیه سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد با رد پیشنهاد شورای وحدت پیرامون اجماع بر گزینه رای آور، چنین روشی را با لحن تند در تعارض با مکتب غنی علوی و فاطمی دانست و ضمن هشدار به مسئولان نسبت به سلامت و امنیت انتخابات، گفت: حضرت زهرای مرضیه “علیها سلام” بیعت با ابوبکر را با وجود رای بالاتر، مذموم و علی علیه السلام را بدلیل اصلح بودن شایسته و ذیحق خوانده و از اینرو باید این الگو مبنای جریان اصولگرایی باشد.

دکتر شیرعلی خرامین”، پیشنهاد ائتلاف را در شورای مُتشکله جریان اصولگرا حول محور مقبولیت در رأی آوری بالا نپذیرفت و آن را نوعی بدعت گذاری به سبک سقیفه بنی ساعده قلمداد کرد و اظهارداشت: ابوبکر با وجود بهره مندی از رای اکثریت شورای ائتلاف اصلح نبود ولی مولی علی “ع” اصلح است ولو با یک رأی.

این فعال سیاسی افزود: تکلیف نیروهای انقلاب، انتخاب کاندید اصلح است و موافق فرآیند فعلی نیستم زیرا معیار انقلابی گری، میزان رأی بالا نیست بلکه عمل به تکلیف دینی است.

خرامین در نشست وحدت اصولگرایان گفت: مشارکت بعنوان یک راهبرد اصول و ارکانی دارد ولی این اصول با شیوه های تبلیغاتی پیش هنگام مخدوش گردیده است.

کاندیدای اصولگرایان در انتخابات دوازدهم مجلس در حوزه انتخابیه سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عملکرد برخی مسئولین برای ضریب دادن به مشارکت مشابه سنت شکنی در ایام عزاداری حضرت اباعبدالله و سنگ بر سر زدن است، افزود: مفهوم مشارکت با وارونه نمایی و تفسیر غلط از قانون در ابتدای فعالیت نامزدهای محترم نقض شده است.

خرامین گفت: وفق قانون، راه اندازی کارناوال حتی در زمان تبلیغات ممنوع است و متینگ و سخنرانی خلاف اصول است.

وی با انتقاد از مسئولان که به بهانه گرم شدن تنور انتخابات، تبلیغات را مجاز شمرده اند، تصریح کرد: بیش از ۲ ماه هست که با تبلیغات زود هنگام مردم را گرفتار جنگ روانی کرده ایم و این به مصلحت مردم، نظام و قوانین مصوب نیست.

این استاد دانشگاه با تبیین مشکلات جامعه و یاس اقشار دانشگاهی گفت: دانشجوی جامعه ما دچار سرخوردگی شده و اگر مشارکت می‌خواهید به دانشگاه بروید، چرا آنجا صحبت نمی‌کنید و آنها را تشویق به مشارکت کنید؟

خرامین، این نوع مشارکت با رویکرد طایفه سالاری را سم خطرناک دانست و افزود: با این روند طایفه گرایی و تنش بین طوایف، سلامت و امنیت انتخابات را زیر سوال می‌بریم زیرا دنبال لشکرکشی با وزن طایفه گرایی و تقابل و تنش بین مردم در تریبون‌ها هستیم که متاسفانه به جدایی برادر با برادر انجامیده است.

وی خواستار جلوگیری حوزه و ائمه جمعه از بدعت‌ها و قانون شکنی شد و گفت: مشارکت افزایی باید در مراکز و محافل دانشگاهی باشد که دانشجو و اصناف و بازار نااُمیدند نه در روستاها و بخش ها و مناطقی که همواره پای ثابت صندوق های رای هستند.

خرامین با گلایه از نیروهای انقلاب و همسو با تفکرات خود گفت: عده ای از رقباء انگ پوششی می‌زنند و انتقادی نیست اما صدور اطلاعیه ها نیز ابهامات فراوانی دارد…

کاندیدای اصولگرایان در انتخابات دوازدهم مجلس در حوزه انتخابیه سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد با رد ائتلاف انتخاب رأی آور خاطر نشان کرد: در سقیفه مگر ابوبکر رأی بالا نداشت حضرت زهرا«س» تحت هیچ شرایطی زیر بار انتخاب و بیعت با او نرفت و گفت علی ولو با یک رأِی اصلح است.

این نامزد انتخابات مجلس دوازدهم گفت: نگران سلامت و امنیت انتخاباتم اما از شدت داغی تنور مشارکت می‌سوزیم، بیایید و حق این است که باید برای نظام از خود بگذریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122