تاریخ انتشار : سه شنبه 28 فروردین 1403 - 11:34
129 بازدید
کد خبر : 5979

اهدا عضو جوان۳۳ ساله کهگیلویه و بویراحمدی

اهدا عضو جوان۳۳ ساله کهگیلویه و بویراحمدی

آفتاب زاگرس؛مسئول پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در اولین مورد اهدای عضو در استان در سال جاری ، اعضای بدن یک جوان ۳۳ ساله به بیماران نیازمند اهدا شد. سعیدی افزود: این جوان به دلیل مسمومیت دارویی دچار مرگ مغزی شد و در یک اقدام خداپسندانه دو کلیه و کبد ایشان در بیمارستان

آفتاب زاگرس؛مسئول پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در اولین مورد اهدای عضو در استان در سال جاری ، اعضای بدن یک جوان ۳۳ ساله به بیماران نیازمند اهدا شد.
سعیدی افزود: این جوان به دلیل مسمومیت دارویی دچار مرگ مغزی شد و در یک اقدام خداپسندانه دو کلیه و کبد ایشان در بیمارستان شهید جلیل یاسوج توسط تیم پیوند عضو برداشته شد و برای پیوند به بیماران نیازمند به بیمارستان بوعلی شیراز انتقال داده شد.
وی اضافه کرد: همچنین امروز یک مورد دیگر پیوند اهدای عضو به نام منیژه تابان فر در بیمارستان شهید جلیل یاسوج انجام شد.
سعیدی افزود: این بیمار دچار سکته مغزی شده بود و با رضایت خانواده ایشان و با توجه به شرایط بیمار، کبد این بیمار توسط تیم پیوند عضو برداشته شد و برای اهدا به شیراز منتقل شد.
سعیدی اضافه کرد: با توجه به اینکه این بیمار مرگ مغزی ۶۰ ساله بودند و با توجه به شرایط سنی ایشان فقط کبد بیمار قابل اهدا بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122