تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 دی 1402 - 10:27
347 بازدید
کد خبر : 4970

باقریان ،جلیل فر ،هاشمی پور و بهرامی تایید صلاحیت می شوند؟

باقریان ،جلیل فر ،هاشمی پور  و بهرامی تایید صلاحیت می شوند؟

آفتاب زاگرس؛بلافاصله بعد از اعلام نتایج تایید و عدم تاییدصلاحیت‌ها حواشی مربوط به دلایل عدم تأیید برخی کاندیدا و همچنین اخبار غیر رسمی تایید مجدد کاندیداهای تاییدصلاحیت نشده نقل محافل شد. مجید باقریان و جلیل فر از اصلاح طلبان حوزه کهگیلویه بزرگ هستند که امید زیادی دارند تایید صلاحیت شوند.ماجرا تا آنجا پیش رفت که

آفتاب زاگرس؛بلافاصله بعد از اعلام نتایج تایید و عدم تاییدصلاحیت‌ها حواشی مربوط به دلایل عدم تأیید برخی کاندیدا و همچنین اخبار غیر رسمی تایید مجدد کاندیداهای تاییدصلاحیت نشده نقل محافل شد.
مجید باقریان و جلیل فر از اصلاح طلبان حوزه کهگیلویه بزرگ هستند که امید زیادی دارند تایید صلاحیت شوند.ماجرا تا آنجا پیش رفت که هواداران هاشمی‌پور قویا صحبت از تاییدصلاحیت او کردند و فایل صوتی منتسب به او در فضای مجازی و رسانه‌ای انتشار یافت.شنیده‌ها حکایت از آن داشت که هاشمی‌پور حتی به میمنت برگشت مجدد به صحنه انتخابات برای زیارت در مشهدمقدس به سر می‌برد. در خصوص محمد بهرامی تنها اصلاح طلب حوزه کاندیدای بویراحمد دنا و مارگون نیز تقریبا همین اتفاق مشابه رخ داد و هواداران او سعی کردند امیدها را زنده نگه دارند.

در میان ملغمه‌ی اخبار گوناگون آخرین اظهارات نماینده دفتر نظارت شورای نگهبان در استان که گفته بود تا تاریخ ۱۹ بهمن هر گونه حرف و حدیثی پیرامون تاییدصلاحیت‌ها منتفی است به مثابه آبی بر آتش عمل کرد و تا اندازه‌ای حجم اخبار غیررسمی در استان را کاهش داد.

اما یکشنبه ۲۴ دیماه هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان در نشستی با خبرنگاران و اصحاب رسانه گفته بود با وجود اینکه چند روز از ثبت شکایات و آغاز بررسی صلاحیت‌ها در شورای نگهبان نگذشته تعدادی از عدم تاییدها و عدم احرازها با بررسی‌هایی که در شورای نگهبان داشتیم به تایید تبدیل شد که در موعد مقرر به افراد اعلام خواهد شد.

همین اظهارات سخنگوی شورای نگهبان مجددا بارقه امیدی را در میان کاندیداهای که صلاحیت‌شان تایید نشده بودند ایجاد کرده است.

به نظر می‌رسد بازار این اخبار غیررسمی تا روز موعد شورای نگهبان ادامه دارد و برای شنیدن اخبار موثق در خصوص تاییدصلاحیت کاندیداهای مطرح تا آن روز باید منتظر ماند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122