تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 دی 1402 - 9:29
308 بازدید
کد خبر : 4967

برکناری مدیرکهگیلویه وبویراحمدی از سازمان برنامه وبودجه کرمانشاه

برکناری مدیرکهگیلویه وبویراحمدی از سازمان برنامه وبودجه کرمانشاه

آفتاب زاگرس؛حسن نوروزی پس از ۱۳ ماه از سمت ریاست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه کنار گذاشته شد. دی‌ماه ۱۴۰۱ حسن نوروزی به عنوان رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه منصوب شد که از همان ابتدا استاندار کرمانشاه با او مخالفت کرد و معارفه حسن نوروزی را به تأخیر انداخت. پای حسن

آفتاب زاگرس؛حسن نوروزی پس از ۱۳ ماه از سمت ریاست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه کنار گذاشته شد. دی‌ماه ۱۴۰۱ حسن نوروزی به عنوان رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه منصوب شد که از همان ابتدا استاندار کرمانشاه با او مخالفت کرد و معارفه حسن نوروزی را به تأخیر انداخت.
پای حسن نوروزی به‌واسطه حمایت‌های غلامرضا تاجگردون در سازمان برنامه و بودجه کشور باز شد و توانست ریاست سازمان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس و کرمانشاه را برعهده بگیرد.
حسن نوروزی در یادداشت کوتاهی سعی کرده که اذهان کاربران و مخاطبان فضای مجازی و سایت‌های خبری را به‌گونه‌ای متقاعد کند که تغییرش امر عادی بوده و هیچ ربطی به عملکردش در آنجا نداشته است. نوروزی در خصوص عزلش از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه اینگونه نوشته است؛ بعد از ۱۳ ماه خدمت در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه مأموریت من پایان یافت. مرزی بودن استان کرمانشاه و کاستی‌های بازارچه‌ها و پایانه‌های مرزی استان کرمانشاه و تکمیل نبودن زیرساخت‌های حمل و نقل مثل؛ راه آهن در حال اجرای کرمانشاه-خسروی و تأثیرات منفی به‌جا مانده از جنگ در نیمه غربی استان کرمانشاه و تنگنا‌های اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی قابل توجه و… باعث شده که استان نتواند از ظرفیت ۳۷۲ کیلومتر مرز مشترک با اقلیم کردستان و دولت مرکزی عراق در جهت صادرات بهره کافی را ببرد. تجربه کرمانشاه و همکاران بسیار خوبم در سازمان و به‌ویژه بدرقه فوق‌العاده و به یاد ماندنی که از من شد را فراموش نخواهم کرد. ‌امیدوارم آنچه انجام دادیم قدمی هر چند کوچک در جهت توسعه و آبادانی استان باشد… اطلاعات کبنا نیوز نشان می‌دهد که کارکنان و مدیران سازمان مدیریت و برنامه‌‌ریزی کرمانشاه به‌طرز عجیبی از انتصاب «نورایی» خرسند هستند و از رفتن حسن نوروزی بسیار استقبال کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122