تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1402 - 17:22
155 بازدید
کد خبر : 5301

نقشه بدخواهان کهگیلویه بزرگ را برملا کنیم/ سید محمد موحد آشنا به امورات تقنینی و سیاست ورزی

نقشه بدخواهان کهگیلویه بزرگ را برملا کنیم/ سید محمد موحد آشنا به امورات تقنینی و سیاست ورزی

آفتاب زاگرس؛ یادداشتی که می خوانید از سری یادداشت مخاطبین آفتاب زاگرس است که عینا”جهت تنویر افکار عمومی منتشر می شود و به معنای تایید تمام یا بخشی از ان نیست شما می توانید با ارسال یادداشت ان را تایید یا نقد کنید. در سپهر سیاسی کهگیلویه بزرگ که اقوام آلترناتیو احزاب سیاسی محسوب می

آفتاب زاگرس؛ یادداشتی که می خوانید از سری یادداشت مخاطبین آفتاب زاگرس است که عینا”جهت تنویر افکار عمومی منتشر می شود و به معنای تایید تمام یا بخشی از ان نیست شما می توانید با ارسال یادداشت ان را تایید یا نقد کنید.

در سپهر سیاسی کهگیلویه بزرگ که اقوام آلترناتیو احزاب سیاسی محسوب می شوند تعدد کاندیداهای مجلس که اکثر قریب به اتفاق انها به امورات تقنینی و سیاست ورزی کشور اشنایی کامل و وافی را ندارند سعی می کنند با حملات زبانی پر از نیش و کنایه و علنی میدان دار صحنه سیاسی دیار کهگیلویه بزرگ شوند و با وعده دادن محیر العقول و شعارورفتار پوپولیستی مخاطبین وتوده مردم و نخبگان را به زعم خویش بر علیه وضع موجو و به نفع خود بسیج نمایند چنین افزادی از یک سو خود را عصاره مردم و از سوی دیپگر ناجی کهگیلویه بزرگ می دانند !!!
اما بعد! بدون ترید سید محمد موحد با کارنامه و سوابق و سالهای متمادی کار تقنینی و سیاست ورزی نشان داده که مجلس نیازمند افراد با تجربه و کاردان است شعارها و حرف های درشت بعضی از بازیگران نمی توانند نظر قاطبه مختلف مردمی این دیار را به سوی خود جلب نمایند.اشتهار سید محمد موحد به مردم داری و اشنایی کامل به زیر و بم امورات سیاسی و تقنینی وی را دربین سیاستمداران کشور ماندگار کرده است.

براستی آبا می توان زمام امور در حوزه کهگیلویه بزرگ را به افراد ناتوان و ناکارامد انانی که ادبیاتشان ،صحبت و رفتارشان دیار کهگیلویه بزرگ را مضحکه عام و خاص و شان و منزلت مردمان این سامان را خدشه دار نمود، سپرد!!!

سید محمد موحد چهره ای وزین با تجربه و سیاستمداری با هوش بار دیگر به میدان عرصه انتخابات امده است و نیازمند همیاری و حمایت مردم کهگیلویه بزرگ است امید است که صلابت و اقتدار دیارمان را حفظ نموده و نقشه شوم بدخواهان افرادی که به دشمنی اشکارا و علنی به پا خواسته اند را بر ملا کنیم و نگذاریم به اهداف شان برسند .

ان شالله به یاری خدواند منان و حمایت همه جانبه مردم کهگیلویه بزرگ ۱۲ اسفند تداوم صلابت و اقتدار و عزت دیارمان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122