تاریخ انتشار : دوشنبه 3 مهر 1402 - 18:36
270 بازدید
کد خبر : 4238

برگزاری جشن آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دبیرستان عفاف و بنت الهدا شهرستان بهمئی

برگزاری جشن آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دبیرستان عفاف و بنت الهدا شهرستان بهمئی

آفتاب زاگرس ،ویژه برنامه جشن آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دبیرستان عفاف و بنت الهدا شهرستان بهمئی برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب زاگرس ،یژه برنامه جشن اغاز سال تحصیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مدارس عفاف و بنت الهدا برگزار شد. شمس الله خردمند معاونت پرورشی اداره آموزش

آفتاب زاگرس ،ویژه برنامه جشن آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دبیرستان عفاف و بنت الهدا شهرستان بهمئی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب زاگرس ،یژه برنامه جشن اغاز سال تحصیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مدارس عفاف و بنت الهدا برگزار شد.

شمس الله خردمند معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:
دوران هشت سال دفاع مقدس بخشی از تاریخ و می توان گفت حتی بخشی از هویت ملی ما نیز محسوب می شود. بنابراین نهادهای مرتبط با این موضوع باید استفاده از تکنولوژی ها و ابزارهای نوین فرهنگ دفاع مقدس و جهاد و شهادت را نسل به نسل منتقل کنند و نباید اجازه دهند که موضوع جهاد و شهادت مورد غفلت قرار بگیرد. بررسی روزنامه‌ها، تارنماها و خبرگزاری‌های داخلی نشان می‌دهد که رسانه‌های داخلی به مناسبت چهلمین سالروز آغاز جنگ میان ایران و عراق به بررسی جنبه های مختلف این جنگ پرداخته اند.

سروان پاسدار جهانگیر آشنا مسئول بسیج فرهنگیان شهرستان بهمئی برنامه حجاب یک واجب الهی بوده و دشمنان با برنامه و نقشه به میدان آمده و با کشف حجاب تلاش می کنند عفت و حیا را در جامعه کم رنگ کنند.

جهانگیرآشنا ادامه داد: ترویج و تکریم حجاب و عفاف ، حریم خانواده، تبیین پیامدهاو آسیب های بدحجابی، تبیین نقش شبکه های اجتماعی در جنگ ترکیبی و شناختی دشمن و تهاجم فرهنگی از جمله اهداف برگزاری جهاد تبیین بسیج فرهنگیان در سال ۱۴۰۲میباشد.

همانطور که مقام معظم رهبری فرمودن: مسئله‌ی خانمها که فقط پوشش نیست؛ زن مسئله‌ی تحصیل دارد، مسئله‌ی اشتغال دارد، مسئله‌ی ازدواج دارد، مسئله‌ی فعّالیّت سیاسی دارد، مسئله‌ی حضور در مسائل اجتماعی دارد، مسئله‌ی حضور در مدیریّتهای بالای دولتی دارد؛ اینها همه مسائل زن است. در کدام [یک] از اینها در کشور آزادی وجود ندارد؟ جمهوری اسلامی در کدام یک از این موارد در کار زنها دخالت کرده و جلوی آزادی‌شان را گرفته؟ این‌همه دختر محصّل، این‌همه دختر دانشجو، این‌همه زنِ دارای مشاغل بالای دولتی، این‌همه خانمهای تشکیل‌دهنده‌ی اجتماعات بزرگ، این حضور فعّال زنها در اجتماعات مؤثّر دوران مبارزات، قبل از پیروزی انقلاب، بعد از پیروزی انقلاب، در جنگ، در پشت جبهه، تا امروز در تظاهرات، در راه‌پیمایی‌ها، در بیست‌ودوّم بهمن، در روز قدس؛ زن در کجای دنیا این‌همه فعّالیّت انجام میدهد که زنان ایرانی و بانوان ایرانی با افتخار و سربلندی دارند انجام میدهند؟در مسئله‌ی پوشش، خب بله، مسئله‌ی حجاب محدودیّتِ شرعی و قانونی است؛ آنجا محدودیّتِ دولتی نیست، قانونی است و شرعی است؛ کشف حجاب، حرام شرعی و حرام سیاسی است؛ هم حرام شرعی است، هم حرام سیاسی است. خیلی از کسانی که کشف حجاب میکنند نمیدانند این را؛ اگر بدانند که پشت این کاری که اینها دارند میکنند چه کسانی هستند، قطعاً نمیکنند؛ من میدانم. خیلی از اینها کسانی هستند که اهل دینند، اهل تضرّعند، اهل ماه رمضانند، اهل گریه و دعایند، [منتها] توجّه ندارند که چه کسی پشت این سیاستِ رفعِ حجاب و مبارزه‌ی با حجاب است. جاسوسهای دشمن، دستگاه‌های جاسوسی دشمن، دنبال این قضیّه هستند. اگر بدانند، حتماً نمیکنند. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122